پیله ابریشم, پیله ابریشم آرایشی, پیله ابریشم صنعتی, خالص

فروشنده پیله ابریشم آرایشی خالص

پیله ابریشم یکی از محصولات آرایشی بهداشتی است که با استفاده از آن می توان اقدام به پاکسازی پوست کرد و پوست صورت را شفاف نمود. مجموعه ما به عنوان فروشنده پیله ابریشم آرایشی خالص برای فروش این محصول اقدام به طراحی وب سایت نموده تا بتواند این محصول را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه کند.

فروشنده پیله ابریشم آرایشی خالص

روش شناخت پیله ابریشم آرایشی خالص

روش شناخت پیله ابریشم آرایشی خالص چنانچه تمایل به خرید پیله ابریشم آرایشی خالص دارید ما به شما یکسری روش برای شناخت این پیله را معرفی می کنیم تا با استفاده از آن بتوانید پیله مرغوب را از پیله بی کیفیت تشخیص دهید. اولین راه برای شناخت پیله ابریشم با کیفیت این است که می توانید با سوزاندن پیله از طبیعی بودن آن مطمئن شوید. هنگامی که پیله ابریشم طبیعی سوخته شود، بوی پر سوخته در فضا متصاعد می گردد و این پیله از خود یک خاکستر پودری و سیاه رنگ باقی می ‌گذارد.

این در صورتی است که سوزاندن پیله ابریشم بی کیفیت منجر به متصاعد شدن بویی شبیه به بوی لاستیک سوخته در فضا می گردد و به جای تولید خاکستر پودری، خاکستر تکه ای به وجود خواهد آورد.

از راه مرطوب کردن پیله ابریشم نیز می‌ توانید به اصالت و کیفیت آن پی ببرید. پیله ابریشم با کیفیت و مرغوب چنانچه مرطوب شود مقاوم تر می گردد. ولی پیله ابریشم بی ‌کیفیت و نامرغوب در مجاورت رطوبت مقاومت خود را از دست می دهد.

از دیگر راه های تشخیص کیفیت پیله ابریشم می توان به استفاده از مس سولفات برای این منظور اشاره نمود. برای انجام این کار مقداری مس سولفات را روی ابریشم بریزید. ریختن این ماده روی پیله ابریشم طبیعی منجر به حل شدن این پیله می گردد. اما اگر ابریشم شما مصنوعی باشد هیچ گونه واکنشی را با مس سولفات نخواهد داشت. به طور کلی بهتر است پیله ابریشم آرایشی را از فروشندگان معتبر و خوشنام خریداری کنید تا خیالتان بابت کیفیت محصولی که خریداری می نمایید راحت باشد.

فروشگاه پیله ابریشم آرایشی خالص

فروشگاه پیله ابریشم آرایشی خالص در فروشگاه پیله ابریشم آرایشی خالص، بسته بندی های مختلفی از این محصول به مشتریان ارائه شده است و مشتریان بر حسب نوع و میزان نیاز خود می توانند اقدام به خرید هر یک از این بسته بندی ها نمایند. لازم به ذکر است که به دلیل اینکه این پیله ها منجر به پاکسازی پوست شده و مواد مغذی موجود درون خود را به پوست انتقال می دهند، در نتیجه مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته اند.

از آنجایی که درون این پیله نزدیک به ۱۵ نوع آمینو اسید مختلف وجود دارد، در نتیجه پوست پس از استفاده از آن بسیار نرم و لطیف خواهد شد. از جمله آمینو اسیدهای موجود در پیله ابریشم می توان به سرین، گلیسین، آلانین، گلاسین، اسید آسپارتیک، آرژنین، لیزین و غیره اشاره نمود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *