نخ ابریشم, نخ ابریشم رنگی

فروشنده نخ ابریشم رنگی اعلا

نخ ابریشم رنگی از جمله نخ های می باشد که در بافت فرش و جهت تولید پارچه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که معمولا به دو صورت طبیعی و مصنوعی می‌باشد. در حقیقت نخ ابریشم اعلا به صورت طبیعی بدست می‌آید و با رنگ گل‌ها و برگ های درختان رنگ آمیزی می‌شود و از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است. بنابراین فروشنده نخ ابریشم رنگی اعلا به صورت‌های متنوعی به توزیع این محصول در بازار خواهد پرداخت تا له راحتی در دسترس مشتریان قرار گیرد.

فروشنده نخ ابریشم رنگی اعلا

نخ ابریشم رنگی را چگونه تشخیص دهیم؟

نخ ابریشم رنگی را چگونه تشخیص دهیم؟ امروزه انواع نخ های ابریشمی رنگی در بازار مورد خرید و فروش می شوند که کارایی بالایی دارند اما بسیاری از افراد ترجیح می دهد از طبیعی ترین نخ های ابریشمی جهت مصارف گوناگون خود همچون بافتن فرش، بافتن گلیم، گلدوزی کردن، تولید پارچه ها و … استفاده نمایند.

به همین جهت همواره با این سوال مواجه خواهند شد چگونه می توان نخ های ابریشم رنگی طبیعی و اصیل را از نخ ابریشم رنگی مصنوعی تشخیص دهیم؟

راه های مختلفی برای تشخیص نخ های ابریشمی طبیعی از مصنوعی وجود دارد که در زیر برخی از آنها را به صورت زیر بیان خواهیم کرد:

  • مالش الیاف ابریشمی: می توان با مالش نخ ابریشمی از طبیعی بودن یا مصنوعی بودن آنها مطمئن گردید . معمولا با مالش الیاف طبیعی ابریشمی با دست خواهید دید که کف دستان شما گرم می شود اما با مالیدن الیاف ابریشمی مصنوعی چنین گرمای را حس نخواهید کرد. بنابراین اگر با مالش نخ ابریشمی احساس گرما کردید قطعا از نوع الیاف ابریشم طبیعی می باشد.
  • سوزندان نخ ابریشم رنگی: می توانید برای تشخیص قسمتی از نخ ابریشمی را آتش بزنید اگر این الیاف به سرعت شعله ور شده و سوختن و خاکستری سیاه بر جای گذاشتن و بوی سوختگی مو داده اند از نوع طبیعی هستند چرا که ابریشم مصنوعی بعد از سوختن دارای خاکستری سفید و گچی بوده و بوی سوختن کاغذ می دهند.
  • ریختن سولفات مس: اگر اندکی سولفات مس بر روی نخ ابریشمی بریزید خواهید دید نمونه طبیعی در آن حل می دهد و ابریشم مصنوعی هیچ گونه واکنشی با آن نمی دهد و سالم باقی می ماند.

فروش تضمینی نخ ابریشم رنگی اعلا

فروش تضمینی نخ ابریشم رنگی اعلا امروزه با توجه به تقاضای بالا جهت خرید انواع نخ های رنگی ابریشمی از سوی کارخانجات سازنده فرش، پارچه و … این محصول بازار بسیار پر رونقی را به خود اختصاص داده است.

به همین دلیل فروشنده انواع نخ ابریشم رنگی اصیل و طبیعی به صورت های گوناگونی به فروش این محصول می پردازد که از مطرح ترین روش های فروش آن می توان به فروش حضوری و اینترنتی آن اشاره کرد.

معمولا این فروشندگان برای دریافت اعتماد مشتریان خود به فروش تضمینی نخ ابریشم طبیعی می پردازد و جنس عرضه شده خود را تا مدت ها ضمانت می نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *