پیله ابریشم, ماسک نقابی, ماسک نقابی ابریشم

صادر کننده ماسک نقابی پیله ابریشم 

انواع مختلف ماسک جهت ایجاد و زیبایی در پوست صورت در بازار وجود دارد که نقش های متعددی از جمله از بین بردن لکه، آکنه، جوش و بسیاری از موارد دیگر دارند. از بهترین انواع این ماسک می ‌توان به ماسک نقابی پیله ابریشم اشاره کرده که یکی از مناسب ترین این محصولات جهت بهبود و زیبایی پوست صورت است.
این محصول در داخل کشور تولید شده و صادر کننده ماسک ابریشم ارسال مقادیر بالایی از این ماسک را به کشورهای مختلف همسایه انجام می دهد و به این طریق علاوه بر ارزآوری سود مناسبی نیز در نتیجه بالا بودن نرخ ارز به دست می ‌آورد.

صادر کننده ماسک نقابی پیله ابریشم 

منظور از ماسک نقابی پیله ابریشم  چیست؟

منظور از ماسک نقابی پیله ابریشم  چیست؟ ماسک نقابی ای پیله ابریشم محصولی جدید در بازار انواع ماسک است که در ساختار آن از پروتئین ابریشم استفاده شده است. این ماسک که به صورت یک ورقه سفید رنگ بوده حاوی مقادیر قابل توجهی از ویتامین c، کلاژن و اسید هیالورونیک است.

در ساختار پروتئینی این ماسک ۱۸ نوع اسید آمینه وجود دارد که می ‌توانند به پوست نفوذ کرده و آن را مرطوب نمایند. ماسک باعث جوان سازی سلول های پوست شده و به همین خاطر پوست روشن می شود. از ویژگی‌های این ماسک این است که با از بین بردن اکسیژن فعال موجود در لایه های بین سلولی مانع از ایجاد پیری پوست می گردد به این ترتیب از اکسیداسیون سلول ها جلوگیری می نماید.

این ماسک باعث آبرسانی به سلول‌های پوست شده و خشکی پوست را از بین می برد و با تحریک تولید کلاژن توسط سلولهای پوستی در جوان سازی پوست بسیار موثر است.

مرکز تامین ماسک نقابی پیله ابریشم 

مرکز تامین ماسک نقابی پیله ابریشم  مرکز تامین ماسک ابریشم اقدام به ارائه این نوع ماسک نقابی پیله ابریشمی کرده است و آن را با قیمت مناسب و در بسته بندی های خاص در اختیار خریداران عمده این محصول قرار می دهد. این مرکز بهترین این ماسک را با تضمین کیفیت و کسب نتیجه مناسب از آن ارائه نموده است و خریداران از هر نقطه کشور می‌ توانند در تماس بی واسطه با این مرکز سفارش عمده خود را اعلام کنند.

سفارش از این مرکز از طریق همین وب سایت صورت می گیرد که در آن مشخصات کامل این ماسک و قیمت روز آن ذکر شده است. برای سفارش این ماسک می ‌توان از طریق تلفنی یا شبکه های اجتماعی نیز اقدام نمود. شماره تلفن ها و لینک شبکه‌های اجتماعی این مرکز در صفحه اول سایت موجود است و این امکان را به خریدار می دهد تا به صورت مستقیم با مسئول فروش مرکز تامین این ماسک گفتگو نموده و پس از استعلام قیمت در صورت تمایل ثبت سفارش خود را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *