پیله ابریشم, پیله ابریشم صنعتی

صادرات پیله ابریشم صنعتی با کیفیت درجه یک

پیله ابریشم یکی از محصولات و مواد اولیه طبیعی است که تولیدکنندگان بسیاری در ایران به تولید آن فعالیت دارند. در واقع این محصول کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد. از همین جهت تولید کنندگان ایرانی سعی دارند تا آن را در حجم انبوهی تولید کنند.

در واقع ایران رتبه پنجم در تولید پیله ابریشم در جهان را دارد و همچنین صادرات آن را به کشورهای متقاضی انجام می دهد. امروزه صادرات پیله ابریشم صنعتی ارزآوری چشم گیری در اقتصاد ایران داشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

صادرات پیله ابریشم صنعتی با کیفیت درجه یک

پیله ابریشم چیست؟

پیله ابریشم چیست؟ پیله ابریشم توسط کرم های ابریشم پیله ساز تولید شده‌ است  که این پیله‌ها از ۳۰۰ الی ۹۰۰ متر الیاف ابریشم ساخته شده اند که کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارند. از همین جهت مورد توجه بسیاری از افراد فعال در صنعت قرار دارند. زیرا این پیله ها یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد اولیه محسوب می‌شوند که جهت تولید انواع محصولات استفاده زیادی از آن ها می شود.

این محصول در مناطق مختلف ایران مانند گلستان، مازندران، خراسان، آذربایجان، کرمانشاه، یزد و اصفهان تولید می‌شود. البته لازم به ذکر است که فصل تولید این محصول در استان گلستان در ماه اردیبهشت است و سایر استان ها فرایند پیله گیری را در ماه فروردین آغاز می‌ کنند.

به طور مثال پیله ابریشم یکی از مواد اصلی صنایع نساجی محسوب می‌شود. در واقع نخی که از پیله های ابریشم به دست می‌آید، جزو مرغوب ترین و با کیفیت ترین نخ هایی است که همواره مورد توجه صنایع مختلفی مانند نساجی، فرش بافی، پوشاک و غیره قرار می گیرد. لذا بازار فروش آن از رونق قابل توجهی برخوردار است.

از پیله های ابریشم جهت تولید جلیقه های ضد گلوله استفاده می شود در واقع جلیقه هایی که از پیله ابریشم در روند تولید آن ها استفاده شده است، می توانند ضربه های پیاپی گلوله ها را بدون ایجاد آسیبی تحمل کند. لذا کوچک ترین آسیبی به فرد وارد نمی شود.

همچنین لازم به ذکر است که پیله ابریشم در صنایع پزشکی نیز کاربردهای فراوانی دارد و برای ساخت بانداژ ها و پانسمان ها از نخ های ابریشمی استفاده فراوانی می شود. زیرا نخ هایی که از این پیله ها به دست می‌آید، خاصیت آنتی باکتریالی دارند و از نفوذ و تجمع میکروب‌ها و باکتری‌ها بر روی باند جلوگیری می‌کنند.

قیمت فروش پیله ابریشم صنعتی در بازار تهران

قیمت فروش پیله ابریشم صنعتی در بازار تهران قیمت پیله ابریشم صنعتی به عوامل متعددی مانند برند سازنده محل تولید زمان عرضه آن تعداد واسطه ها در روند خرید و فروش آن بستگی دارد که هر یک از این عوامل به تنهایی تاثیر بسیاری بر کاهش و افزایش قیمت این محصول می گذارد.

قیمت فروش پیله ابریشم صنعتی با توجه به نوسانات قیمت‌ها در ایران هموار متغیر است. از همین جهت اکثر خریداران ترجیح می‌دهند تا برای کسب اطلاع از آخرین و دقیق ترین قیمت، از طریق راه های ارتباطی با نمایندگی های فروش این محصول تماس برقرار کنند لذا به راحتی قیمت نهایی این محصول را استعلام می کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *