پیله ابریشم

شرکت پخش پیله ابریشم آرایشی سفید

قطعأ شما هم در مورد پیله ابریشم آرایشی سفید شنیده اید که امروز برای پوست بسیار مفید واقع شده است و پیله ابریشم به عنوان جوان کننده و ضد پیری و ضد چروک شناخته شده است که به خاطر وجود پروتئینی که دارد از بروز مشکلات پوستی زیادی جلوگیری می کند و شرکت پخش این سایت به تولید و پخش پیله ابریشم خالص می پردازد و در ادامه به توضیح بیشتر آن می پردازیم.

شرکت پخش پیله ابریشم آرایشی سفید

روش های استفاده از پیله ابریشم آرایشی

روش های استفاده از پیله ابریشم آرایشی امروزه استفاده از پیله ابریشم به شدت در بین مردم رواج پیدا کرده است البته از این پیله در تهیه وسایلات آرایشی و بهداشتی نظیر: انواع کرم های درمانی و لوسیون ها مورد استفاده قرار می گیرد و در داخل پیله ابریشم که بخش اعظمی از پروتئین می باشد وجود ویتامین های A و B نیز حکایت می کند و پروتئین کلاژن ساز و الاستین و صمغ موجود در پیله باعث لیفت و سفت شدن پوست و جوان سازی و روشن شدن پوست کمک می کند.

به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم که پیله ابریشم چه کاربردی دارد و برای پوست چه مزایایی دارد میتوان به: لایه بردار پوست، روشن کننده، سفت کننده، رطوبت رسان پوست، پف زیر چشم را از بین می برد، جوش های سرسیاه را از بین می برد، پاکسازی پوست و غیره اشاره کرد.

حال شاید برای شما سوال پیش بیاید که چگونه میتوان از پیله ابریشم برای پوست خود استفاده کنیم؟ نحوه استفاده آن به این صورت است:

ابتدا باید محل مورد نظر با آب به خوبی شسته شود و بعد از آن قسمت را مرطوب کنید و در این زمان پیله ابریشم را بسته به نیاز خود یک عدد یا چند عدد را داخل آب داغ بگذارید تا چند دقیقه بماند و بعد از آن پیله ابریشم را با انگشت اشاره بردارید و به صورت دایره وار برای چند دقیقه بر روی محل مورد نظر استفاده کنید و دقت کنید که برای اطراف چشم و زیر چشم تا سه هفته بیشتر نباشد.

تولید پیله ابریشم آرایشی سفید بسته بندی

تولید پیله ابریشم آرایشی سفید بسته بندی برای تهیه پیله ابریشم حتما از یک جای معتبر به خرید بپردازید تا از ارگانیک بودن آن اطلاع داشته باشید؛ به طور کلی اگر قصد آن را دارید که از پیله ابریشم استفاده کنید بهتر است نوع اصل آن را خریداری کنید و از کرم ها و لوسیونی که حاوی پیله ابریشم است استفاده نکنید زیرا مقدار ناچیزی از پیله ابریشم در داخل آن است.

تولید پیله ابریشم آرایشی از طریق باغداران جمع آوری می شود و برای بررسی کیفی آن روانه کارخانجات می شود تا از بهداشتی بودن آن اطلاع پیدا کنند و بعد از آن به ایجاد پیله ابریشم بسته بندی در اندازه های مختلف می پردازند تا برای مشتریان سفارش راحت تر انجام گیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *