پیله کرم ابریشم عمده

سفارش انبوه پیله کرم ابریشم به روش جدید

سفارش انبوه پیله کرم ابریشم

سفارش انبوه پیله کرم ابریشم معمولا توسط کارگاه‌هایی انجام می‌شود که نخ ابریشم را از پیله ها گرفته و روی آنها کار می‌کنند تا برای بافت پارچه و قالی بافی مناسب باشد.

به عمل پروراندن کرم ابریشم نوغانداری می گویند؛ یک نوغاندار از کرم ابریشم مراقبت می‌کند تا به اندازه‌ی ۵تا ۷سانتی متری برسد و به عنوان یک کارگر خبره شروع به کار بکند، بهتر است بدانید هر پیله‌ای که کرم ابریشم می‌تند می‌تواند ۶۰۰متر نخ ابریشم به ما بدهد.

مصارف نخ ابریشم

برای تولید نخ ابریشم از انواع کرم ابریشم استفاده می‌شود، برای نمونه برخی از کرم‌های ابریشم به تنهایی پیله خود را می‌تنند اما برخی دیگر به کمک کرم ابریشمی دیگر این کار را انجام می‌دهند و دوتایی به تنیدن پیله می‌پردازند که در آخر نخ ابریشم دولایه را به ما می‌دهند.

سالانه سفارش انبوه پیله کرم ابریشم داریم، چرا که با تولید نخ ابریشم از آن، انواع پارچه، پیراهن، روتختی و پرده تولید می‌شود؛ با اینکه نخ هایی مثل پولیستر و نایلونی هستند که در گروه نخ‌های مصنوعی قرار میگیرند و با قیمت پایین‌تری عرضه میشوند اما بازهم ابریشم کالایی تجملی و غیر قابل جایگزین می‌باشد.

سفارش انبوه پیله کرم ابریشم

قدمت ابریشم در ایران

از این که پرورش کرم ابریشم از چه زمانی در ایران آغاز شده است اطلاعات دقیقی نمیتوان یافت و آخرین چیزی که اعلام شد به قرن ۶تا ۱۰میلادی بر‌می‌گردد و اینکه ابریشم از سمت گرگان وارد شده و به سمت نواحی خزر توسعه یافته است.

ایران از نظر موقعیت جغرافیایی مهمترین کشور در مسیر جاده ابریشم می‌باشد. در آن زمان که پرورش کرم ابریشم در ایران رواج یافت کشور ما سومین کشوری بود که ابریشم تولید می‌کرد و بیشترین و پرسودترین تجارت را در این زمینه داشت.

پرورش ابریشم در مناطق گیلان، گرگان، خراسان، اصفهان، یزد، کرمان و کاشان به صورت تخصصی دنبال می‌شد؛ و امروزه باز هم پرورش ابریشم داریم اما به مقدار آن زمان ها نمی‌باشد.

مصارف نخ ابریشم در ایران

در ایران سفارش انبوه پیله کرم ابریشم به این دلیل رخ می‌دهد که از استخراج نخ ابریشم از آنها به تولید قالی، قالیچه، گلیم و جاجیم می‌پردازیم.

گاهی از ابریشم برای تمام قسمت های فرش مثل چله، پود، خامه و یا گل آن استفاده می‌شود و گاهی هم فقط برای قسمت‌هایی از آن.

در زمان های قدیم پارچه های ابریشمی جزو محصولات مهم صادراتی ایران بود، و پارچه هایی که در شهرهای نیشابور، همدان، کاشان و یزد بافته می‌شدند از شهرت بیشتری برخوردار بودند اما در حال حاضر برخی از شهرها هستند که از نخ ابریشم بافته‌هایی تولید می‌کنند و آنرا به عنوان صنایع دستی به فروش می‌رسانند.

برای اطلاع از قیمت محصولات رویه دکمه زیر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *