پیله کرم ابریشم عمده

ارزونترین قیمت خرید پیله کرم ابریشم در کشور

خرید پیله کرم ابریشم

این روزها از ابریشم بسیار زیاد استفاده می‌شود، برای ساخت پارچه و بافت قالی؛ به همین دلیل است که عده‌ای در کشور شروع به پرورش و خرید پیله کرم ابریشم و ساخت پیله کرم ابریشم کرده‌اند.

در کشور ما تخم کرم ابریشم معمولا از مناطق شمالی تهیه می‌شود چرا که آب و هوای گیلان برای رشد کرم ابریشم بسیار مناسب می‌باشد.

شیوه تهیه و پرورش کرم ابریشم

پروانه بالغ در فصل تابستان شروع به تخم ریزی میکند و این‌کار را روی درخت توت انجام می‌دهد؛ به تخم کرم ابریشم لارو نیز گفته می‌شود.

ما برای اینکه بخواهیم پرورش کرم ابریشم داشته باشیم ابتدا باید محیطی متناسب با شرایط کرم ابریشم فراهم کنیم و قفسه‌ها و جعبه‌هایی تهیه کنیم که بتوانیم در آن کرم ابریشم را نگهداری کنیم؛ پس از آن تخم کرم ابریشم یا همان لارو را تهیه می‌کنیم.

تخم کرم ابریشم در شمال کشور بیشتر می‌باشد و قالبا به صورت بسته بندی ارائه می‌شود که این بسته حاوی حدودا ۲۲هزار کرم ابریشم است.

پس از تهیه‌ی تخم کرم ابریشم شروع به پرورش کرم می‌کنیم، به این صورت که تخم‌ها را در پارچه گرم قرار می‌دهیم تا زنده شود و سپس طبق خوابی که تخم زنده شده یا همان کرم ابریشم می‌رود زمانبندی کرده و به آن رسیدگی می‌کنیم.

شرایط نگهداری تخم کرم ابریشم

تخم کرم ابریشم تهیه شده را داخل پارچه های گرم قرار می‌دهیم تا بعد از گذشت ۵ روز تا یک هفته به کرم ابریشم تبدیل شوند.

کرم ابریشم بعد از زنده شدن دوره‌های خواب خود را می‌گذراند که دوره‌ها ۳ مرحله دارند و حدود ۱۳ روز طول می‌کشند. در دوره چهارم که کرم دوباره به خواب می‌رود باید به آن غذا داد؛ روزی ۳الی ۴مرتبه برگ و شاخه‌ی تازه‌ی دخت توت.

زمانی که کرم ابریشم شروع به پیله بستن می‌کند و پیله آن بزرگتر می‌شود باید جابجایی انجام شود و آنرا به مکانی بزرگتر منتقل کرد و به گونه‌ای از آنها مراقبت کرد که تلفات کمتری داشته و پیله کرم ابریشم بهتری داشته باشیم.

خرید پیله کرم ابریشم

خصوصیات کرم ابریشم

  • ابتدا به صورت لارو بوده و با نگهداری بین پارچه گرم زنده می‌شود.
  • از برگ تازه درخت توت تغذیه میکند.
  • برای ۵۰۰ گرم ابریشم به حدود ۲تا ۳هزار پیله نیاز داریم.
  • پیله کرم ابریشم از ترشح ماده‌ای از دهان کرم ابریشم بوجود می‌آید.
  • حدود ۴۰ روز طول می‌کشد تا پیله کرم ابریشم قابل برداشت باشد.
  • پیله کرم ابریشم را باید در آبجوش جوشاند تا کرم داخل آن از بین برود و بتوان ابریشم آنرا استخراج کرد.

خرید پیله کرم ابریشم بیشتر از مناطق شمالی کشور انجام می‌شود چرا که در آن مناطق به دلیل محیط آب و هوایی و بیشتر بودن تخم ابریشم پرورش کرم ابریشم نیز بیشتر بوده و حتی از آن به عنوان شغل خانگی نیز یاد می‌کنند.

خرید پیله کرم ابریشم

شرکت ما با ایجاد و طراحی سایت ابریشم آنلاین کار را برای مشتریان و خرید پیله کرم ابریشم و نخ ابریشم آسان نموده و تدابیری برایه عرضه هر چه بهتر و راحتتر محصول درجه یک و قابل اطمینانی اندیشیده است.
جهت مشاوره و خرید پیله کرم ابریشم و نخ ابریشم ایرانی میتوانید با مدیریت فروش تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *