پیله کرم ابریشم خام

خرید پیله کرم ابریشم خام

خرید پیله کرم ابریشم خام

خرید پیله کرم ابریشم خام زمانی انجام می‌شود که بتوان از آن نخ ابریشم و پارچه‌های زیبا استخراج کرد. گاهی پرورش دهندگان خود اینکار را انجام می‌دهند و نخ ابریشم می‌گیرند، گاهی هم پیله کرم ابریشم را به صورت خام به فروش می‌رسانند.

زمانی که کرم ابریشم پیله خود را می‌تند و پیله کرم ابریشم تشکیل می‌شود ۷تا ۸روز بعد باید از آن پیله برای تولید نخ ابریشم استفاده کرد و اگر از این زمان بگذرد و به دوره ۱۰تا ۱۵روز برسد پروانه تشکیل می‌شود.

افراد پرورش دهنده گاهی از تمامی پیله ها استفاده نمی‌کنند و اجازه پروانه شدن را می‌دهند تا پروانه بالغ شود و طی مراقبت در زمان لازم تخمک گذاری انجام دهد.

خرید پیله کرم ابریشم خام

شرایط لازم برای تنیدن پیله

  • داشتن مکان مناسب مثل چوب‌های جارو، شاخ و برگ درختان
  • دمای ۲۴تا ۲۸درجه سانتی گراد
  • نور و رطوبت متوسط ومناسب

شرایط استخراج ابریشم

برای استخراج ابریشم از پیله باید بعد از تنیده شدن آن ۷الی ۸روز منتظر بمانیم، سپس پیله را برداشته و کرک روی آن را با دست بگیریم؛ در مرحله بعدی باید پیله را خشک کرد که بهترین روش برای اینکار قرار دادن آنها در مقابل آفتاب است. بعد از انجام اینکارها پیله کرم ابریشم خام بدست می‌آید، افرادی هستند که کار خرید پیله کرم ابریشم را در این مرحله و به صورت خام انجام می‌دهند.

بعد از خشک کردن پیله کرم ابریشم باید آنرا در آب با دمایی بین ۴۰تا ۱۰۰درجه سانتی گراد قرار داد تا پخته شود.

پیله کرم ابریشم زمانی که از حالت خام بودن بیرون می‌آید و پخته میشود سر نخ را آزاد کرده و ما می‌توانیم کار نخ ریسی را انجام دهیم‌.

خرید پیله کرم ابریشم خام

مشخصات پیله کرم ابریشم

پیله کرم ابریشم به سه مدل خام، پخته و گجین قابل استفاده می‌باشد. افراد بسیاری هستند که خرید پیله کرم ابریشم خلم را می‌پسندند که به رنگ کرم و یا زرد رنگ می‌باشد و مستقیما از خود پیله گرفته می‌شود.

نوع دوم پیله کرم ابریشم پخته است؛ زمانی که پیله کرم ابریشم قلیاب کشی شود و صمغ و سرازین آن گرفته شود رنگ آن سفید شده و ابریشم پخته نام میگیرد.

در نوع سوم ابریشم گجین را داریم که از پسماندهای ابریشم است و کیفیتی ندارد و برای بافت قالی مناسب نمیباشد.

خرید پیله کرم ابریشم خام

روش تشخیص ابریشم

ابریشم نیز مانند پشم زمانی که به شعله نزدیک شود آرام آرام می‌سوزد، اگر ابریشم طبیعی باشد با سوخته شدن بوی پر یا موی سوخته می‌دهد و اگر مصنوعی باشد بوی لاستیک یا دود بلند میشود و سفت و سیاه رنگ میباشد.

خرید پیله کرم ابریشم خام

در عصر حاضر که به عصر ارتباطات معروف است اینترنت کار را برای عموم مردم راحت نموده است. از این رو سایت ابریشم آنلاین برای راحتی کار و تقاضای مشتریان عزیزی که برای فروش و خرید پیله کرم ابریشم خام و یا خشک اقدام میکنند به صورت کاملا قانونی و قابل اطمینان طراحی شده است.

برای مشاوره و یا فروش و خرید پیله کرم ابریشم خام و یا خشک شده با مدیریت فروش تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *