پیله ابریشم, پیله ابریشم آرایش

خرید پیله ابریشم آرایشی برای جوان سازی پوست

برای خرید پیله ابریشم آرایشی برای جوان سازی پوست صورت خود می توانید به سایت ما مراجعه کرده و هرکدام از این پیله های ابریشم آرایشی را با قیمتی مناسب و بسیار ارزان از ما خریداری کنید و هر تعداد که می خواهید از سایت ما سفارش داده و به موقع تحویل بگیرید.

خرید پیله ابریشم آرایشی برای جوان سازی پوست

نحوه استفاده از پیله ابریشم آرایشی برای پوست

نحوه استفاده از پیله ابریشم آرایشی برای پوست پیله های ابریشمی آرایشی دارای مزایای بالقوه برای تقویت و رشد پوست و ناخن ها می باشند. به عنوان مثال، مطالعات زیبایی که به سال ها قبل برمی گردد، استفاده از مواد این پیله های ابریشمی در نرم کننده های پوست و محصولات ناخن را برای جلوگیری از شکنندگی، بررسی کرده است. امروزه از این پیله ها در ترکیبات آرایشی، لوسیون ها و نرم کننده های پوست صورت استفاده می شود، بنابراین ممکن است قبلاً از پروتئین کرم ابریشم استفاده کرده باشید بدون آنکه بدانید.

 هنگامی که صحبت از مراقبت از پوست و صورت می شود، سرین موجود در این پیله ها به دلیل داشتن مزایای ضد چروک، ضد پیری و همچنین برای تقویت خاصیت ارتجاعی و مرطوب کنندگی پوست مورد استقبال قرار می گیرد. سرینین نه تنها از بین رفتن آب در سطح پوست را به حداقل می رساند، بلکه باعث فعال تر شدن ترمیم آن می شود، که “فاکتور مرطوب کننده طبیعی نامیده می شود. مواد موثر این پیله ها شامل، گروهی از اجزای تولید شده توسط پوست است که شامل اسیدهای آمینه، اسید هیالورونیک ، لاکتات، اسید پیروکسیدون کربوکسیلیک (PCA) است که برای سلامت پوست ضروری است.

 نحوه استفاده از پیله کرم ابریشم روی صورت برای لایه برداری و مرطوب کردن بسیار ساده و راحت است، باید به خیساندن پیله درست قبل از استفاده در آب گرم برای چند دقیقه برای نرم شدن بافت آن اقدام کنید که مانند مقوا محکم است. پس از خیس شدن مختصر، پیله را روی انگشت خود قرار داده و به آرامی با یک حرکت دایره ای سبک بر روی صورت شسته شده بمالید، به خصوص روی قسمت های مشکل دار پوست صورت تمرکز کنید. پیله های کرم ابریشمی به عنوان پاک کننده های مفید پوست، آن را شفاف و تمیز می کنند و همین  پیله (یکبار مصرف) را دور بریزید و قبل از خواب این کار را انجام بدهید، چند هفته سعی کنید ببینید که پوست شما چین و چروک کمتری دارد و بافت نرم تری هم پیدا خواهد کرد.

راهنمای خرید انواع پیله ابریشم آرایشی

راهنمای خرید انواع پیله ابریشم آرایشی راهنمای خرید پیله ابریشم آرایشی پوست توسط فروشندگان برتر ما در مراکز فروشگاه ها ارائه شده و شما می توانید با دانستن این اطلاعات انواع پیله ابریشم آرایشی را به صورت درست انتخاب کرده و آنها را خریداری نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *