پیله ابریشم, پیله ابریشم آرایش

خرید مستقیم پیله ابریشم آرایشی باکیفیت

پیله کرم ابریشم همانطور که می شناسیم محصول خوبی برای زیبایی است. زیرا کرم ابریشم حاوی نیتروژن و اسیدهای آمینه است که می تواند مستقیماً توسط پوست جذب شده و باعث متابولیسم پوست شود.
هنگامی که صحبت از مراقبت از پوست و صورت می شود، از پیله ابریشم آرایشی باکیفیت بخاطر داشتن مزایای ضد چروک، ضد پیری و همچنین خاصیت ارتجاعی پوست و مرطوب کنندگی استقبال می شود.
بیایید نگاهی دقیق به چگونگی دستیابی به این اثرات بیندازیم.

خرید مستقیم پیله ابریشم آرایشی باکیفیت

کاربرد پیله ابریشم در صنایع آرایشی بهداشتی

کاربرد پیله ابریشم در صنایع آرایشی بهداشتی ابریشم از قرن ها پیش در سرتاسر کره خاکی یک ماده محبوب بوده  کرم های ابریشم از تخم ها بیرون می آیند و به صورت کرم هایی به نام لارو، اندکی پس از تولد، کرم ها به دور خود  پیله می سازند.
آن ها اساساً رشته های ابریشم را از دهان خود که از بزاق بسته بندی شده با مواد مغذی مانند برگ توت هضم شده اند را بیرون می ریزند تا پیله های خود را بسازند.
پیله های کرم ابریشم معمولاً کوچکتر از گوی های پینگ پنگ و خشک شده با بافتی سخت، حاوی  پروتئین های کلیدی هستند که برای مراقبت از پوست، مفید است.
این ماده معمولاً در طی فرآیند تولید ابریشم به عنوان زباله دور ریخته می شود، اما کاربرد پیله ابریشم در صنایع آرایشی بهداشتی، مانه از دور ریختن آن می شود.

چند مورد از فواید و خواص پیله ابریشم:

  • جوش های سرسیاه را برطرفمی کند.
  •  لایه بردارو تمیز کننده عمیق پوست است.
  •  مرطوب کننده، جوان کننده، درمان آکنه
  •  پوست را روشن و صاف، سفت و سفید می کند.
  •  در صورت استفاده طولانی مدت هیچ گونه چین و چروکی نخواهید داشت.
  •  پیله ابریشم می تواند جوانی و  زیبایی فرد را تجدید کند.
  • به عنوان مانع در برابر اشعه ماورا بنفش برای نفوذ به پوست عمل می کند، 
  • مانند یک ضد آفتاب طبیعی عمل می کند.

اما مانند همه محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست، هیچ ماده نهایی وجود ندارد که به ما چشمه جوانی یا سلامتی و زیبایی ابدی برساند.

فروشنده پیله ابریشم آرایشی باکیفیت

فروشنده پیله ابریشم آرایشی باکیفیت پیله های کرم ابریشم  اخیراً هر دودر محصولات آرایشی و مراقبت از پوست رتبه های بالایی را کسب کرده اند و ارزش امتحان دارند.
فقط مطمئن شوید که خرید پیله ابریشم آرایشی باکیفیت  را از یک فروشنده یا شرکت معتبر تهیه کرده اید.
برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد  قیمت پیله ابریشم آرایشی، منابع و مارک پیله کرم ابریشم که از آن استفاده می کنید و مطالعه بیشتر به سایت های مربوطه مراجعه کنید.
اما به این نکته توجه کنید که توصیه های موجود در این سایت ها صرفاً مبتنی بر تجربه شخصی است، پوست شما ممکن است به محصول متفاوتی پاسخ دهد، بنابراین آزمایش، و تجربه نیز اهمیت دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *