پیله ابریشم

تولید کننده پیله کرم ابریشم

پیله کرم ابریشم یک لایه کیسه مانند است که کرم ابریشم آن را بسیار زیبا و محکم می تند. پیله ابریشم برای پوست فایده های زیادی دارد البته استفاده از پیله ابریشم طبیعی برای پوست بهتر از ماسک های عرضه شده در بازار می باشد زیرا در ماسک‌های صنعتی میزان کمی از پیله ابریشم وجود دارد.

در ایران شهرهای مختلفی کرم پیله ابریشم را پرورش می دهند. عرضه پیله کرم ابریشم توسط تولیدکنندگان این محصول به صورت مستقیم امکان پذیر است و مصرف کنندگان می‌توانند آن را مستقیم و با قیمت مناسب از آن ها خریداری نمایند.

تولید کننده پیله کرم ابریشم

کاربرد پیله کرم ابریشم چیست؟

کاربرد پیله کرم ابریشم چیست؟ کرم ابریشم از خانواده پروانه ها می باشد و دارای دو نوع اهلی و وحشی است که نوع اهلی آن ها بهتر هستند. غذای اصلی آن ها برگ توت است ولی برخی از آن ها غذایی متفاوت از برگ توت دارند و پیله ابریشم توت کیفیت بهتری دارد.

پیله کرم ابریشم یکی از محصولات بسیار قدیمی است و کاربرد بیشتر آن در تهیه پارچه می باشد ولی در حال حاضر در صنایع آرایشی به دلیل خواص زیادی که برای پوست دارد از جمله: طراوت بخشیدن به پوست، از بین بردن جوشها، لایه برداری عمیق پوست و از بین بردن چین و چروک های پوست نیز کاربرد دارد.

همچنین در تولید دارو مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر این کاربردها از پیله ابریشم در تهیه و تولید جلیقه های ضد گلوله نظامی نیز استفاده می کنند و جدیدترین کاربرد پیله کرم ابریشم مربوط می شود به سعی دانشمندان در جایگزین کردن پیله کرم ابریشم با فلزاتی که در جراحی های ارتوپدی مورد استفاده قرار می گیرد زیرا پیله ابریشم بعد از بهبودی در بدن جذب می‌شود و مانند فلزات نیازی به جراحی بعد بهبودی نیست.

پیله های کرم ابریشم در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شود از جمله پیله ابریشم معمولی و پیله ابریشم تمیز، پیله ابریشم معمولی که به همان حالت اولیه آن بفروش می رسند و احتمال اینکه پیله خراب در داخل آنها وجود داشته باشد زیاد است، پیله ابریشم تمیز که بعد از جدا کردن پیله های خراب از داخل آن ها بفروش می‌ رسند.

مراکز پخش پیله کرم ابریشم

پیله کرم ابریشم از جمله محصولاتی است که ایران علاوه بر عرضه در داخل کشور به کشورهای دیگر جهان هم صادر می کند و کشور چین صادرات بیشتری نسبت به کشورهای دیگر دارد. مراکز تولید و پخش پیله کرم ابریشم این محصول را به صورت مستقیم در سراسر کشور در اختیار مشتریان قرار می دهد و مشتریان می توانند آن را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب از آن ها خریداری نمایند و از خرید خود اطمینان کامل داشته باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *