پیله ابریشم, پیله ابریشم بهداشتی

تولید کننده پیله ابریشم بهداشتی

جهت کسب اطلاع از قیمت پیله ابریشم با کیفیت و همچنین ارتباط با بهترین تولید کننده پیله ابریشم بهداشتی، می توانید با ما تماس بگیرید.

تولید کننده پیله ابریشم بهداشتی

خصوصیات پیله ابریشم بهداشتی

خصوصیات پیله ابریشم بهداشتی از پیله های ابریشم به دلیل ساختار مواد تشکیل دهنده آن ها، در صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می شود؛ چرا که این محصول به دلیل طبیعی بودن، می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای مواد آرایشی شیمیایی باشد؛ در اینجا به شرح برخی از خصوصیات پیله ابریشم بهداشتی می پردازیم.

پیله کرم ابریشم، از دو نوع پروتئین، فیبروئین و سریسین ساخته می شود؛ این پروتئین ها از مجموعه ای از 15 اسید آمینه مختلف تشکیل شده اند و همانگونه که می دانید اسیدهای آمینه، برای پوست بسیار مفید هستند؛ سطح الیاف ابریشم تقریبا با پروتئین سریسین پوشانده شده است که نوعی گلیکوپروتئین است و باعث درخشش الیاف می شود که این گلیکوپروتئین یک محرک بسیار قوی در تولید مواد آرایشی و محصولات بهداشتی است.

پروتئین سریسین با اتصال به قسمت کراتین پوست و مو، باعث افزایش جذب رطوبت در پوست می شود و از کمبود آب و دی هیدراتاسیون در آن جلوگیری می کند؛ این پروتئین باعث کشش و جوان سازی پوست نیز می شود.

سریسین موجود در پیله های ابریشم، پوست را به تولید کلاژن تحریک می کند؛ بنابراین موجب کاهش چین و چروک های سطح پوست می شود.

یکی دیگر از مزایای استفاده از پیله کرم ابریشم در مواد آرایشی و محصولات بهداشتی، تولید مواد لازم برای افزایش خاصیت کشسانی پوست و درمان جای زخم های آکنه است.

محصولات آرایشی و بهداشتی حاوی پیله کرم ابریشم، گزینه خوبی برای سفید و روشن شدن رنگ پوست، لایه برداری پوست، از بین بردن پف زیر چشم، و سفت شدن آن است.

شرکت پخش پیله ابریشم بهداشتی، یکی از بهترین انواع این محصول را در بازار ارائه می دهد و می تواند نیازهای مختلف کارخانه های تولید محصولات آرایشی را برآورده کند.

مراکز پخش پیله ابریشم بهداشتی

مراکز پخش پیله ابریشم بهداشتی پیله ابریشم بهداشتی، یک ماده سفید است که از غدد دهانی کرم ابریشم ترشح و بلافاصله منجمد می شود؛ ما این ماده را یک رنگ سفید شفاف می دانیم که فواید زیادی برای سلامت پوست دارد و در طب سنتی بسیار مهم است.

پیله ابریشم، بسیار متنوع است و کابردهای بسیاری دارد؛ انواع مختلفی از پیله های ابریشم وجود دارد که بسیاری از افراد به دنبال تهیه و خرید آن ها هستند.

این محصول بصورت بسته بندی در مراکز پخش پیله ابریشم، توزیع می شود؛ پیله ابریشم یکی از محصولاتی است که در بسیاری از مدل ها و انواع بسته بندی ها موجود است.

پیله های ابریشم به راحتی تولید و به کشورهای اطراف صادر می شوند؛ این محصول بسیار پر خاصیت است؛ مراکز توزیع کننده پیله ابریشم، آماده آرسال محصولی با کیفیت به همه نقاط کشور است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *