نخ ابریشم, نخ ابریشم ضخیم

تولید نخ ابریشم ضخیم اعلا

نخ ابریشم از جمله محصولاتی می باشد که از ابریشم خالص طی فرآیند هایی تولید می شود و کاربرد های فراوانی هم دارد. این نخ ها بسیار زیبا و خاص هستند و تولید آنها به صورت سنتی و صنعتی انجام می شود. تولید نخ ابریشم ضخیم اعلا با بهترین و خالص ترین ابریشم ها و به کمک پیشرفته ترین دستگاه ها یا کمک با تجربه ترین و ماهر ترین افراد انجام می شود. افزایش میزان مصرف مردم از این نخ ها باعث شده تا تولیدات این نخ ها نیز با رشد چشمگیری مواجه شود. 

تولید نخ ابریشم ضخیم اعلا

کاربرد نخ ابریشم ضخیم چیست؟

کاربرد نخ ابریشم ضخیم چیست؟ نخ ابریشم دارای درجه های مختلف ضخامت می باشد که هر یک کاربردی دارند، نخ های با ضخامت کم اصولاً برای گلدوزی بر روی لباس ها و تولید پارچه کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. نخ هایی که ضخامت متوسطی دارند نیز مانند نمونه های نازک برای تولید پارچه و خیاطی و طراحی روی لباس ها کاربرد دارند.

نخ های ابریشمی که ضخامت بالایی دارند برای بافت قالی کاربرد دارند و با کمک آنها زیبا ترین قالی های ابریشمی بافته می شود. ضخامت بالای این نخ ها و نسوز بودن و مقاوم بودن در برابر کشیده شدن باعث شده تا از این نخ ها برای چله کشی و دار قالی ها هم استفاده شود. گلیم هم از جمله زیر انداز های زیبایی می باشد که تار و پود آن به کل از نخ ابریشم است. مسلما ضخامت بالای این نخ کیفیت آن را هم بیشتر می کند. 

بزرگترین فروشگاه نخ ابریشم ضخیم اعلا

بزرگترین فروشگاه نخ ابریشم ضخیم اعلا این مرکز در حال حاضر بزرگترین فروشگاه نخ ابریشم ضخیم اعلا شناخته می شود که به صورت شبانه روزی فعالیت می کند تا بتواند در هر لحظه و زمان آماده خدمت رسانی به شما باشد و نیاز شما را تامین کند. این فروشگاه بزرگ بسیار با سابقه و معتبر می باشد و توانسته است طی سال های فعالیت خود تجربیات زیادی را به دست بیاورد که از مهمترین آنها می توان به فراهم کردن بهترین نخ ها یا مناسب ترین قیمت ها اشاره کرد. 

این فروشگاه به صورت مستقیم و آنلاین فروش های خود را انجام می دهد به گونه ای که در روش اول فروشگاه محصول تولید شده کارخانه را بی هیچ واسطه ای از او خریداری می کند و آن را بدون این که از نظر کیفیت کاهش و یا از نظر قیمت افزایش پیدا کند به مشتریان می دهد. 

البته بدانید که روش دیگر فروش آنلاین می باشد که با مراجعه به این سایت امکان پذیر است، با مراجعه به این سایت می توان نمونه ها را از نظر کیفیت و قیمت و برند با یکدیگر مقایسه کرد و پس از انتخاب بهترین نمونه ها آنها را درب محل تحویل گرفت و مورد استفاده قرار داد. 

مطالب مرتبط

1 نظر در “تولید نخ ابریشم ضخیم اعلا

  1. زنگویی محمد گفت:

    سلام
    ایا نخ ابریشم خام هم موجود دارین و قیمت چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *