سریسین ابریشم

تولیدی بزرگ پروتئین سریسین ابریشم

پروتئین سریسین ابریشم یکی از بهترین موادی است که می‌توان در تولیدات محصولات دارویی و بهداشتی از آن استفاده کرد. این ماده از داخل پیله های کرم ابریشم به دست می‌آید و حاوی ده ها آمینو اسید مفید است که تضمین کننده ی سلامت پوست و مو است. شرکت پری روی گیلان، به عنوان یکی از اصلی ترین تولیدی های بزرگ پروتئین سریسین ابریشم در ایران است. از ماده در تولید انواع کرم ها و محصولات شوینده بهداشتی استفاده می‌شود. تولیدی بزرگ پروتئین سریسین ابریشم

اطلاعاتی درباره خاصیت پروتئین سریسین ابریشم

اطلاعاتی درباره خاصیت پروتئین سریسین ابریشم این پروتئین شامل آمینو اسید های متیونین، لوسین، ایزولوسین، کلاژن، لیزین، آلانین، گلیسین و… می‌باشد. سریسین مورد نیاز ها از پیله های کرم ابریشم می‌گیرند و از آن ها در تمام محصولات پوست و مو بهره می‌برند. سریسین موجود در پیله ی کرم ابریشم به عنوان ضد چروک پوستی، سفید کننده پوست، لایه بردار و آبرسان عمل می‌کند. این پروتئین یکی از کاربردی ترین و بی خطر ترین مواد اولیه ی تولیدات دارویی است و تا به حال هیچ عوارض جانبی ناشی از استفاده از از آن گزارش نشده است.

شرکت پری روی ابریشم گیلان، با پرورش پیله های کرم های زیبای ابریشم، سعی دارد به کمک تولیدکنندگان محصولات بهداشتی و درمانی بشتابد تا با استفاده از سریسین های ارگانیک و ترکیب آن ها با سایر مواد پروتئینی و آنزیم ها دست به تولیدات مرغوب و با کیفیت بزنند. از این محصول در بسیاری از لوازم های آرایشی نیز استفاده می‌شود تا حد ممکن بتوان از مضرات آن ها کاست. تولید و بهره برداری از این محصول کار دشوار و زمان بری است، در نتیجه پروتئین های سریسین ابریشم، قیمت بالایی نیز دارند.

اما این شرکت سعی دارد با پرورش گسترده ی پیله های ابریشم، تا حد ممکن قیمت این محصول را به صورت منصفانه به بازار عرضه کند تا تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی بتوانند با خیالی آسوده و برای حفظ سلامت شما عزیزان به راحتی این ماده را تهیه کنند و به کار بگيرند. برای استفاده از این محصول، طی فرآیندی خاص آن را به پودر تبدیل کرده و سپس در انواع کرم ها، لوسیون ها، کرم های مرطوب کننده و ضدچروک و… استفاده می‌کنند.

خرید انواع پروتئین سریسین ابریشم

خرید انواع پروتئین سریسین ابریشم برای خرید انواع پروتئین سریسین فقط کافی است با گروه بازرگانی پری روی ابریشم گیلان تماس حاصل کنید و قیمت پروتئین سریسین ابریشم را جویا شده و باخیال راحت از نظر قیمت و کیفیت آن را در هر مقداری که نیاز دارید سفارش دهید. این شرکت سال هاست که در شهر گیلان، به عنوان یکی از تولید کنندگان و فروشندگان پیله ها و پروتئین سریسین کرم ابریشم فعالیت می‌کند و حامی زیبایی و سلامت شما زیبارویان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *