نخ ابریشم

توزیع انواع نخ ابریشم اصل

نخ ماده اولیه لازم برای صنایع نساجی، قالی بافی و بسیاری موارد دیگر است. این محصول دارای تنوع بسیار زیادی است. نخ ابریشمی یکی از بهترین این محصولات است که دارای خصوصیات بسیار جالب و متمایزی است و به همین خاطر گران ترین نوع نخ نیز به شمار می رود. توزیع انواع نخ ابریشم اصل توسط فروشنده این در بازار انجام می شود و خریداران می توانند به راحتی آن را سفارش داده و در هر جا که مایل باشند تحویل بگیرند. 

توزیع انواع نخ ابریشم اصل

مزایای استفاده از نخ ابریشم اصل

مزایای استفاده از نخ ابریشم اصل

یکی از ظریف ترین و زیباترین انواع نخ موجود در جهان که از قضا دارای منشاء کاملا طبیعی است نخ ابریشم می باشد. این نخ از پیله کرم ابریشم که 98 درصد آن از پروتئین تشکیل شده است به دست می آید. این محصول از گذشته به عنوان گران ترین نخ برای تهیه لباس های فاخر زینتی کاربرد داشته است و امروز هم علاوه بر کاربرد در تهیه لباس در موارد بسیار زیادی همچون صنعت فرش بافی و حتی پزشکی کاربرد دارد. کاربرد وسیع این پارچه به دلیل مزایای زیاد این نخ است که برخی از آنها به طور خلاصه به قرار زیر است :

  • این نخ برخلاف ظرافت خاصی که دارد از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و به همین جهت جزء محکم ترین انواع نخ می باشد.
  • از مزایای این نخ داشتن خاصیت ارتجاع پذیری بسیار بالا است و به همین دلیل لباس های تولید شده با این نخ بسیار راحت هستند.
  • این نخ در مقابل آتش بسیار مقاوم است و حتی در صورت قرار گرفتن در برابر آتش مستقیم شعله ور نمی گردد.
  • رنگ سفید این نخ باعث شده است که رنگ پذیری بسیار بالایی داشته باشد و به همین جهت می توان تنوع رنگی بسیار بالایی را در این نخ ایجاد نمود.
  • این محصول در برابر حشرات مختلفی مانند بید که به بافت نخ ها آسیب می رسانند بسیار مقاوم هستند.
  • طول عمر نخ ابریشم اصل بسیار زیاد است و تحت تاثیر عوامل مختلف دچار خوردگی نمی گردد.

فروشنده برتر نخ ابریشم اصل

فروشنده برتر نخ ابریشم اصل

فروشنده برتر نخ ابریشم اصل اقدام به ارائه با کیفیت ترین این نوع نخ به بازار نموده است تا خریداران این محصول بتوانند از کیفیت بالای این نخ برای تولید محصولات خود استفاده نمایند. این فروشنده برای ارتباط بهتر با خریداران از وب سایت فروشگاهی خود استفاده می ‌کند و خریداران می ‌توانند در مراجعه به این وب سایت به صورت آنلاین با فروشنده تماس برقرار کنند و از مشخصات بیشتر این محصول و قیمت روز آن اطلاعات لازم را به دست آورند.

در این وب سایت امکان سفارش اینترنتی نیز فراهم می باشد و خریداران عمده می توانند به راحتی مقدار مورد نیاز خود را سفارش داده تا در اسرع وقت در اختیار آنها قرار گیرد.

1 نظر در “توزیع انواع نخ ابریشم اصل

  1. ناشناس گفت:

    سلام.شما نخ ابریشم هندی برای فروش موجود دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *