پیله ابریشم, پیله ابریشم پوست

بازار فروش پیله ابریشم مخصوص پوست

بازار فروش پیله ابریشم مخصوص پوست در ایران رونق بسیاری داشته است. پیله ابریشم خواص فوق العاده ای برای پوست دارد.که قصد داریم در ادامه شما را با خصوصیات پیله ابریشم آشنا کنیم. می دانیم که از خصوصیات بی نظیر پیله ابریشم شگفت زده خواهید شد لذا از ابتدا در مورد نحوه خرید این محصول شما را راهنمایی می کنیم. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز سفارش خرید پیله ابریشم درجه یک را به ثبت برسانید یا جهت خرید محصول با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

بازار فروش پیله ابریشم مخصوص پوست

خصوصیات پیله ابریشم مخصوص پوست

خصوصیات پیله ابریشم مخصوص پوست پیله ابریشم در دو رنگ سفید و طلایی و دو مدل گرد و بیضی روانه بازار می شوند.ابریشم علاوه بر اینکه حس لطافت و نرمی را به پوست منتقل می کند خصوصیات بی نظیری هم دارد.استفاده از پیله ابریشم موجب تقویت پوست می شود. پیله ابریشم دارای پروتئین های طبیعی است و کلاژن ساز نیز می باشد از این جهت از پیری پوست جلوگیری می کند.استفاده مداوم از پیله ابریشم لک های پوستی را نیز از بین می برد زیرا دارای اسید های آمینه است که برای سلول های مرده پوست مفید هستند.

آبرسانی از دیگر خواص پیله ابریشم می باشد.بعد از مدتی استفاده از پیله ابریشم متوجه شادابی و لطافت پوست خود خواهید بود.پیله ابریشم را در آب جوش قرار دهید و بعد از گذشت مدت زمانی آن را بر روی پوست خود قرار دهید و به آرامی آن را ماساژ دهید. با این حرکت شما به پاکسازی پوست خود کمک کرده اید.پیله ابریشم جزو مواد ارگانیک برای پوست به حساب می آید. از پیله ابریشم در صنعت آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. در کرم های ضدآفتاب و کرم هایی که خاصیت روشن کنندگی و آبرسانی و جوان سازی دارند قابل استفاده است. از پیله ابریشم برای ساخت ماسک نیز می توان استفاده کرد.

درمان پف زیر چشم و هم چنین سیاهی زیر چشم نیز از خواص دیگر این محصول ارگانیک می باشد.برای بستن منافذ پوست نیز می توانید از پیله ابریشم استفاده کنید این ماده باعث جمع شدن پوست می شود که به بسته شدن منافذ کمک می کند.

مرکز خرید پیله ابریشم مخصوص پوست

مرکز خرید پیله ابریشم مخصوص پوست شرکت پری روی ابریشم گیلان بهترین مرکز خرید پیله ابریشم در ایران فعالیت خود را در زمینه فروش پیله کرم ابریشم به صورت غیر حضوری آغاز کرده است. پیله ابریشم به صورت بسته بندی شده قابل عرضه می باشد. این محصول را می توانیم هم به صورت عمده و هم در بسته بندی های مورد نظر شما برایتان ارسال کنیم. مجموعه ی ما پیله ابریشم را به صورت تمیز شده در اختیارتان قرار می دهد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *