ماسک صورت, ماسک صورت پیله ابریشم

بازار فروش ماسک صورت پیله ابریشم

از جمله موادی که امروز شاهد افزایش استفاده از آن برای تولید محصولات مختلف آرایشی بهداشتی می‌ باشیم پیله ابریشم است. یکی از فرآورده‌های اصلی که با استفاده از پیله ابریشم تولید می شود ماسک صورت می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین خاطر بازار فروش ماسک صورت پیله ابریشم از رونق بالایی برخوردار می باشد و شاهد تولید مایک در حجم بالایی هستیم.

بازار فروش ماسک صورت پیله ابریشم

ویژگی بارز انواع ماسک صورت پیله

ویژگی بارز انواع ماسک صورت پیله ماسک صورت پیله ابریشم ماسکی است که با استفاده از پیله طبیعی ابریشم تولید شده است. پیله ابریشم حاوی ماده‌ای است که درون خود ویتامین ها و پروتئین های بسیار زیادی را دارد. از جمله پروتئین های موجود درون پیله ابریشم می توان به کربوهیدرات و سریسین اشاره نمود. علاوه بر این ویتامین هایی نظیر ویتامین e و ویتامین آ درون این محصول وجود دارد که منجر به بالابردن لطافت و نرمی پوست شده و جوانسازی را در بردارد.

ویتامین‌ آ موجود درون این پیله به دلیل اینکه یک آنتی اکسیدان طبیعی به شمار می‌ رود می‌ تواند از ایجاد چین و چروک و آکنه بر روی پوست جلوگیری به عمل بیاورد و این امر نهایتاً جوانسازی پوست را در بر داشته باشد. علاوه بر این ویتامین ای موجود درون این ماسک‌ ها به بهبود سریع زخم ها و التهابات کمک شایانی می‌ کند و از بروز چین و چروک در اطراف چشم ممانعت به عمل می آورد.

ماسک صورت پیله ابریشم یک لایه بردار بسیار قوی است که با لایه برداری پوست منجر به سفید شدن پوست شده و سلول‌ های مرده موجود بر روی سطح پوست را از بین می‌ برد. با استفاده از این ماسک‌ ها می‌ توان پف زیر چشم را تا حد زیادی کاهش داد. علاوه بر این، این ماسک ها با پاکسازی پوست منجر به بستن منافذ باز موجود بر روی سطح پوست می شوند و این امر نهایتاً سلامت پوست را در بر دارد.

قیمت ماسک صورت پیله ابریشم

قیمت ماسک صورت پیله ابریشم چنانچه قصد اطلاع از قیمت ماسک صورت پیله ابریشم و ماسک گیاهی را دارید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و از قیمت بسته بندی های مختلف این ماسک ها اطلاعات کسب نمایید. لازم به ذکر است که این ماسک ها در بسته بندی های متفاوت و گوناگونی به مشتریان ارائه شده اند و هر یک از این بسته بندی ها حاوی مقدار مشخصی از این پیله ها می باشد.

این امر بدیهی است که هر چه میزان پیله های موجود در بسته بندی بیشتر باشد، به همان میزان قیمت ماسک نیز افزایش پیدا خواهد کرد. به دلیل خواص و فواید ویژه ای که ابریشم برای پوست دارا می باشد، شاهد افزایش گرایش مشتریان به استفاده از این محصول برای جوان سازی و پاکسازی پوست می باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *