پیله ابریشم

بازار خرید پیله کرم ابریشم

بازار خرید پیله کرم ابریشم به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است چون آسانترین و مطمئن ترین روش برای تهیه محصول محسوب می شود و امکان خرید برای تمام مشتریان سراسر کشور ایجاد می گردد. پیله کرم ابریشم به وسیله مایعی که از غده های دهان کرم خارج می شود تولید می گردد در واقع این مایع منجمد خواهد شد و سپس تبدیل به الیاف ظریفی به نام پیله ابریشم می شود و به دلیل ترکیبات منحصر به فردی که دارد برای سلامتی پوست و مو فواید فوق العاده دارد.

بازار خرید پیله کرم ابریشم

اطلاعاتی درباره انواع پیله کرم ابریشم

اطلاعاتی درباره انواع پیله کرم ابریشم انواع پیله کرم ابریشم به صورت بیضی شکل و کوچک می باشند که دارای فیبر، کربوهیدرات و 98 درصد پروتئین هستند پروتئین پیله ابریشم دارای دو ترکیب به نام فیبروئین و سریسین می باشد و ترکیب اول یعنی همان فیبروئین ویژگی های یکنواخت و زیست سازگار بودن آن باعث شده برای رهایش دارو به عنوان ماتریسی مناسب استفاده شود.

پروتئین های طبیعی پیله ابریشم دارای 15 نوع اسید آمینه می باشند به همین دلیل برای سلامتی پوست و مو بی نظیر است که ما برای آشنایی شما عزیزان به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:

  • برای رفع چین و چروک های صورت بی نظیر می باشد چون پیله ابریشم دارای ترکیبی به نام سریسین است و هنگامی که پیله را داخل آب خیس می کنید این ماده در آن آزاد می شود و مانند یک فیلم نازک روی صورت قرار می گیرد و به هیدراته شدن پوست کمک می کند به طور کلی سریسین اجازه نمی دهد آب روی پوست تبخیر شود و باعث نرم شدن و لطیف شدن پوست می گردد.
  • برای درمان پف زیر چشم استفاده می شود علاوه بر این باعث لیفتینگ پوست، بهبود رنگدانه، بهبود زخم های آکنه و افزایش الاستیسیته پوست می گردد.
  • برای درمان سرطان ها فوق العاده می باشد برای تولید محصولات جراحی مانند داربست های سلولی، محصولات جراحی، ابزارهای نوری و ژل های چسبی از پیله ابریشم استفاده می کنند.
  • به حفظ و پایداری استخوان ها کمک فراوانی می نماید برای ترمیم زخم های ناشی از حمله قلبی مفید است.
  • برای تولید لباس نظامی از ترکیب نوعی رزین و پیله ابریشم استفاده می کنند.
  • برای افزایش استحکام و مقاومت مجسمه ها و… استفاده می شود ساخت فیلتر های تصفیه هوا توسط پیله ابریشم انجام می شود.
  • به دلیل مواد مغذی فراوانی که دارد برای ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می گردد و همین باعث شده تولید پیله افزایش یابد.

قیمت روز پیله کرم ابریشم

قیمت روز پیله کرم ابریشم قیمت روز پیله کرم ابریشم بی تاثیر از تغییرات نرخ ارز و تورم نیست به همین دلیل با نوساناتی همراه می باشد علاوه بر این نوع خرید، کیفیت و قانون عرضه و تقاضا هم روی قیمت پیله ابریشم تاثیر گذار هستند.

علاوه بر قیمت در هنگام خرید پیله ابریشم باید به کیفیت آن توجه کنید در واقع باید سطحی بدون لکه و عیبی داشته باشد و حتما برای اطمینان از محصول به سراغ برندهای معتبر بروید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *