سریسین ابریشم

استعلام قیمت سریسین ابریشم مرغوب

سریسین ابریشم که همان پیله ابریشم نام دارد، توسط کرم ابریشم با تارهای پروتئینی ساخته می شود و مصارف آن به دلیل خاصیت های فراوان برای پوست، افزایش یافته و نمونه های مختلفی از آن ها در بازار به فروش می رسد. استعلام قیمت سریسین ابریشم مرغوب را می توانید در کمترین زمان به صورت غیر حضوری انجام دهید و بدون پرداخت هزینه های مختلف رفت و آمد و… به صورت آنلاین قیمت های مختلف آن را مشاهده کرده و بهترین نمونه را انتخاب نمایید.

استعلام قیمت سریسین ابریشم مرغوب

راجع به سریسین ابریشم چه می دانید؟

راجع به سریسین ابریشم چه می دانید؟ سریسین ابریشم دو قسمت دارد که قسمت ابریشمی آن از تارهای پروتئینی به نام فیبروئن و قسمت دیگر آن ماده ای است که باعث چسبیدن این تارها به هم می شود و به آن ژلاتین می گویند که آن را به راحتی می توان با قرار دادن در مایع های قلیایی مانند آب صابون و حتی آب جوش جدا کرد و از خواص بی نظیر این ماده صمغ گونه استفاده نمود.

این محصول سرشار از آمینو اسیدهای مهم در بافت خود می باشد که هر کدام از آن ها خواص درمانی زیادی دارند و برای کاربردهای مختلف به کار می روند.

این آمینواسیدها جذب آب زیادی دارند و یکی از کاربردهای مهم آن ها به کارگیری در لوازم آرایشی و بهداشتی است که آنتی اکسیدان های موجود در آن بر سلامتی پوست تاثیر زیادی می گذارند.

به طور کلی در این قسمت به تعدادی از خاصیت های سریسین ابریشم خواهیم پرداخت تا به اطلاعات شما راجع به این محصول را افزایش دهیم که به شرح زیر می باشند:

1.این پیله های ابریشمی را به صورت مالشی روی پوست می زنند تا به پاکسازی و سفید شدن پوست خود کمک کنند و سلول های مرده پوست را نابود کرده و سلول های نو و جوان را جایگزین آن می کنند و به نوعی پوست را به صورت کامل لایه برداری خواهند کرد.

2.آب رسانی پوست را به خوبی انجام می دهد و برای سیاهی زیر چشم و برطرف کردن آن هم بسیار تاثیرگذار می باشد و میزان تولید کلاژن در پوست را بالا برده و از شل شدن آن جلوگیری می نماید و همانند یک لیفت و سفت کننده عالی عمل می کند.

3.منافذ باز پوست را به مرور زمان کاهش داده و همچنین به رفع چین و چروک های پوستی ناشی از افزایش سن هم کمک زیادی می کند و به مرور زمان پوستی صاف و شفاف به شما خواهد بخشید.

پخش سراسری سریسین ابریشم مرغوب

پخش سراسری سریسین ابریشم مرغوب پخش سریسین ابریشم با توجه به افزایش روند مصرف آن در بین مردم و به خاطر فواید زیادی که دارد، افزایش یافته است و تولیدکننده ها برای گسترش فروش خود به سرتاسر کشور و شهرهای مختلف آن، اقدام به فروش محصولات خود به صورت آنلاین و غیر حضوری کرده اند.

پخش سراسری سریسین ابریشم مرغوب از طریق اینترنت و فروشگاه آنلاین رونق زیادی پیدا کرده است و همه نقاط مختلف کشور قادر خواهند بود بهترین محصول را با هزینه کم سفارش دهند و ارائه محصولات در این روش باعث کنار رفتن افراد دلال شده و در نتیجه سریسین با قیمت عالی و عمده از سوی تولیدکننده ها به مصرف کننده خواهد رسید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *