پیله ابریشم, پیله ابریشم بهداشتی

ارائه پیله ابریشم آرایشی بهداشتی

امروزه پیله ابریشم به عنوان یک تمیز کننده ی عمقی پوست به حساب می‌آید و طرفداران زیادی در میان مصرف کنندگان محصولات آرایشی پیدا کرده است. پیله ابریشم آرایشی بهداشتی با فرمولاسیون ویژه و کاملا استریل برای مصارف زیبایی و بهداشتی بسیار مفید می‌باشد. خرید پیله ابریشم آرایشی به صورت مستقیم از طریق عرضه مستقیم بسیار به صرفه تر و اقتصادی تر است. در این مقاله قصد داریم خواص بی نظیر این پیله ابریشم را معرفی نماییم.

ارائه پیله ابریشم آرایشی بهداشتی

خواص مصرف پیله ابریشم

خواص مصرف پیله ابریشم از گذشته تا به امروز مردمان به خصوص زنان توجه ی ویژه ای به زیبایی پوست صورت خود داشته است و زیبایی را تحسین می کنند. حال لازم است کمی در مورد ماهیت پیله ابریشم صحبت کنیم: همان طور که می دانید پیله ابریشم به عنوان پوشش کرم ابریشم قبل از به بلوغ رسیدن آن است و ابتدا در کشور چین کشف شده است. از پیله کرم ابریشم برای تمیز کردن و لایه برداری پوست استفاده می‌ شود و بیشتر آن ها به رنگ های سفید و کرم دیده می‌ شوند. شکل پیله ابریشم بیضی یا دایره ای است و یک پیله ابریشم عادی به طول 4 یا 3 سانتی متر است. مهم ترین خواص پیله ابریشم شامل:

  • رفع چین و چروک صورت: شما می توانید صورت خود را با پیله ابریشم مرطوب ماساژ دهید و از شر چین و چروک و پیری زود رس پوست خلاص شوید. دلیل خاصیت ضد چروکی این پیله ها این است که، حاوی ماده سریسین است و سبب تولید کلاژن در پوست می‌شود و به طرز چشم گیری کشسانی پوست شما را افزایش می‌ دهد.
  • ضد لک: وجود پروتئین طبیعی و اسید آمینه سبب می‌ شود تمامی آلودگی ها و کثیفی های پوست شما به خوبی تمیز شود و سلول های مرده آن نیز از بین بروند.
  • نرم کننده و ترمیم کننده
  • حفظ نشاط و شادابی پوست
  • رفع جای زخم و اسکار پوستی

این ها تنها موارد اندکی از خواص و فواید پیله ابریشم به حساب می ‌آیند و این ماده با ارزش از خواص بی شمار دیگری نیز برخوردار است. مصرف پیله ابریشم به صورت سه الی چهار بار در هفته سبب شادابی و شفافیت چشم گیری در پوست شما خواهد شد.

تولید کننده پیله ابریشم آرایشی بهداشتی

تولید کننده پیله ابریشم آرایشی بهداشتی مجموعه روبه رو مفتخر است به عنوان تولید کننده پیله ابریشم درجه یک با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت به تمامی خریداران و مشتریان خدمات خود را ارائه دهد. خرید از طریق سایت های فروش آنلاین کار را برای خریداران و فروشندگان آساتر کرده است و شما با صرف کمترین زمان و انرژی می‌توانید محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان و مشاوران فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *