پیله ابریشم

ارائه خواص پیله ابریشم

درست است که انواع ماسک های صورت عالی هستند و پوست را تمیز و مرطوب نگاه می دارند. اما پیله ابریشم از این ماسک ها نیز بهتر است و تنها در یک دقیقه تاثیراتی جادویی را برای زیبایی هرچه بیشتر پوست به همراه می آورد. به علاوه طبیعی است و بنابراین تاثیرات منفی با خود به همراه ندارد و به راحتی می توان آن را اطراف چشم و دهان استفاده کرد.در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با خواص پیله ابریشم و نحوه استفاده از آن آشنا شوید

ارائه خواص پیله ابریشم

آشنایی با خواص پیله ابریشم

آشنایی با خواص پیله ابریشم

کافی است یک بار از پیله ابریشم بر روی پوست خود استفاده کنید تا هر گونه شک و تردیدی که که ممکن است نسبت به اثرگذاری و خواص بی نظیر این پیله داشته باشید، سریعا بر طرف شود. پیله ابریشم سرشار از پروتئین و اسیدهای آمینه است که به حفظ سلامت سلول های پوستی ما کمک می کند و باعث می شود پوستی جوان و درخشان داشته باشیم. برخی از خواص و فواید این پیله به شرح زیر هستند:

  • به آرامی و لطافت پوست را لایه برداری می کند و با از بین بردن لکه ها. سلول های مرده پوست، به آن ظاهری تازه و زیبا می بخشد.
  • پوست را تمیز و مرطوب می کند و به شفافیت هر چه بیشتر پوست کمک می کند.
  • تولید مقدار کلاژن در پوست را افزایش می دهد.
  • به راحتی می توانیم جوش های سرسیاه بینی و صورت را با پیله ابریشم از بین ببریم.
  • همچنین آمار نشان داده اند که ناراحتی های ناشب از اشعه فرا بنفش و جای زخم با استفاده منظم از پیله ابریشم تا 20 درصد کاهش پیدا می کنند.

استفاده از پیله ابریشم نیز بسیار ساده و آسان است. برای استفاده از پیله ابریشم بر روی پوست ابتدا آن را به مدت 3 تا 5 دقیقه در آب داغ قرار دهید. صورت خود را بشویید، سپس پیله ابریشم را داخل نوک انگشتان خود قرار دهید و به آرامی صورت خود را حرکات دورانی مالش دهید. همینطور که پوست خود را مالش می دهید، پروتئین های موجود در پیله به پوست منتقل می شوند و پس از 1 یا 2 دقیقه صورت خود را بشویید و شاهد تاثیرات فوق العاده آن باشید.

مرکز تولید پیله ابریشم

<a href=مرکز تولید پیله ابریشم” class=”img-responsive aligncenter”> این مرکز از تولیدکنندگان برتر پیله ابریشم است و با تولید پیله ابریشم اصل و درجه یک و ارائه محصولی مرغوب و با کیفیت در راستای جلب رضایت مشتری تلاش می کند تا بتواند به بهترین صورت پاسخگوی انتظارات شما عزیزان باشد.

برای تهیه پیله ابریشم و بهره مندی از خواص بی نظیر آن بر پوست و زیبایی هر چه بیشتر صورت، از طریق راه های ارتباطی موجود سفارش خود را ثبت کنید و آن را در بسته بندی های کاملا استاندارد و در سریع ترین زمان در آدرس مورد نظر خود دریافت نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *