پروتئین سریسین ابریشم, سریسین ابریشم

کارخانه تولید پروتئین سریسین ابریشم

از آن جایی که مصرف پروتئین سریسین ابریشم در سال های اخیر در صنایع دارو و غذا افزایش یافته است، کارخانه تولید این محصول جهت تامین نیاز جامعه، همواره سعی بر این داشته است تا با تولید بهترین و مرغوب ترین پروتئین سریسین و با استفاده از سریع ترین و ساده ترین روش، محصولات تولیدی خود را به دست مشتریان برساند از این رو توانسته است با تولید سریسین ابریشم به مقدار زیاد علاوه بر رفع نیاز صنایع داخلی، زمینه صادرات آن را نیز مهیا کند.

کارخانه تولید پروتئین سریسین ابریشم

معرفی انواع پروتئین موجود در سریسین ابریشم

معرفی انواع پروتئین موجود در سریسین ابریشم سریسین ابریشم خود، نوعی پروتئین با ارزش می باشد که دارای ۱۸ آمینو اسید در ساختار خود می باشد در ادامه به هر کدام اشاره مختصری می نماییم:

  • متیونین: از جمله آمینو اسید های مهمی است که در ساختار خود گوگرد دارد و نوعی مکمل غذایی محسوب می شود و از فواید زیادی چون؛ بهبود عملکرد عروق، حفظ ناخن، رشد عضلانی و سلامت مو و پوست برخوردار می باشد.
  • ایزولوسین: بهتر است بدانید که اگر ایزولوسین در خون وجود نداشته باشد و بدن با کمبود آن مواجه شود، ذخایر موجود در ماهیچه ها را مورد استفاده قرار می دهد در نتیجه با کاهش ایزولوسین، حجم ماهیچه ها کاهش می یابد بنابراین این آمینواسید نقش موثری در بهبود سنتز پروتئین دارد.
  • لوسین: از جمله آمینو اسید های مهم در تشکیل پروتئین ها است که نقش اساسی در متابولیسم بافت های بدن دارد و سبب حفظ سلامت پوست و مو و ترمیم عضلات می شود.
  • لیزین: هورمون رشد را به خوبی تحریک کرده و فواید زیادی چون؛ درمان تبخال، کاهش درد و…. دارد.
  • آرژنین: عملکرد مفیدی در بدن دارد به این صورت که؛ سبب افزایش اکسید نیتریک در بدن شده و در پی آن عمل خون رسانی بهتر صورت می گیرد زیرا؛ این اسید آمینه خاصیت ارتجاعی رگ ها را افزایش می دهد در نتیجه خون به طور صحیحی در رگ ها به جریان می افتد.

علاوه بر موارد ذکر شده اسید آمینه های دیگری در پروتئین ابریشم وجود دارند که معرفی آن ها در این مبحث نمی گنجد.

صادر کننده پروتئین سریسین ابریشم

صادر کننده پروتئین سریسین ابریشم از آن جایی که میزان تقاضا ها برای دریافت پروتئین سریسین ابریشم از سمت کشور های خارجی بسیار بالا است، این محصول در حجم های انبوه صادر می گردد و صادر کنندگان همواره سعی می کنند که کیفیت و قیمت آن را مد نظر بگیرند تا بتوانند با جلب رضایت طرفداران خارجی، با صادرات زیاد این محصول به سود قابل توجهی دست یابند.

ایران به عنوان بزرگ ترین صادر کننده سریسین ابریشم در منطقه شناخته می شود که با صادر کردن این محصولات به کشور هایی نظیر؛ سوریه، لبنان، عراق و…توانسته اقتصاد کشور را تا حدی بهبود بخشد و رضایت این کشور ها را به دست آورد‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *