پیله کرم ابریشم ضد چروک

پیله کرم ابریشم ضد چروک از کجا بخرم

پیله کرم ابریشم ضد چروک از جمله از وسایلی است که در صنعت آرایشی بسیار مورد استفاده و همچنین مورد استقبال قرار گرفته از کرم ابریشم به عنوان یک حشره بسیار بی آزاد پس از تنیدن پیله بر دور خود به شکل پروانه درآمده و پیله برجای خود باقی می‌ماند بهتر است بدانید که این پیله در صنایع مختلف و متنوعی به کار برده می شود که یکی از این صنایع را می توان به صنعت آرایشگری نسبت داد در ادامه در مورد این محصول و فواید و کاربردهای آن بیشتر می پردازیم.

پیله کرم ابریشم ضد چروک از کجا بخرم

هرآنچه باید درباره پیله کرم ابریشم بدانید

هرآنچه باید درباره پیله کرم ابریشم بدانید همانطور که قبلاً هم گفته شد پیله کرم ابریشم در صنایع بسیار متنوع کاربرد دارد یکی از صنایع جدید که به تازگی از پیله ابریشم بهره برده‌اند صنایع نظامی می باشد. از پیله ابریشم برای ساخت جلیقه های ضد گلوله پیشرفته و کم وزن بسیار عالی استفاده های زیادی می شود.

  • بهتر است بدانید که پیله ابریشم حدود ۹۰ درصد یا بیشتر ساختار پروتئین و ۱۰ درصد بقیه آن ساختار کربوهیدرات می باشد بنابراین این محصول به دلیل همین مسئله در صنایع مختلف کاربردهای ویژه ای دارد.
  • ترکیبات کربوهیدراتی پیله های ابریشم جزو ترکیبات بسیار عالی و استثنایی برای پوست و استفاده در وسایل آرایشی همچون کرم های آبرسان می‌باشند.
  • این محصول باعث سفیدی هرچه بیشتر پوست صورت و همچنین موجب آبرسانی به پوست صورت می شود بنابراین از این محصول برای ساخت وسایل آرایشی و بهداشتی و همچنین کرم های مخصوص آبرسانی و سفید کنندگی پوست استفاده های بسیار گسترده ای شده است.
  • همچنین از پیله های ابریشم استفاده های بسیار گسترده ای در ساخت پارچه ابریشم نیز می‌شود. می‌دانیم که پارچه ابریشم جزو پارچه های بسیار زیبا، ظریف مقاوم و همچنین گران قیمت می باشد. بنابراین استفاده از این پیله عمدتا برای ساخت این پارچه ها مورد استقبال قرار گرفته است.

فروش مستقیم پیله کرم ابریشم آبرسان

فروش مستقیم پیله کرم ابریشم آبرسان فروش پیله ابریشم آبرسان به صورت مستقیم به منظور استفاده در مصارف آرایشی و بهداشتی به صورت عمده انجام می شود. این محصول در دهه اخیر برای استفاده در صنایع آرایشی و بهداشتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته و محصولات ساخته شده از آن دارای کیفیت بسیار عالی و خوبی نیز می باشند.

شما می توانید به عنوان مشتری این محصول آن را به صورت بسیار عالی و با کیفیت بالا از طریق وب سایت فروشگاه ما خریداری نمایید ما به دلیل فروش مستقیم و بدون واسطه این محصول آن را با قیمتی بسیار عالی در معرض فروش قرار داده ایم لذا شما می توانید با خیال راحت و با صرف کمترین هزینه و زمان ممکن این محصول را به صورت غیرحضوری خریداری نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *