پروتئین سریسین ابریشم, سریسین ابریشم

پخش کنندگان پروتئین سریسین ابریشم

پروتئین سریسین یکی از مواد موجود در انواع ابریشم می باشد که در تولید بسیاری از پوشاک و البسه از آن استفاده می شود. پخش کنندگان پروتئین سریسین ابریشم در حجم بالایی این محصول را در سراسر کشور عرضه می ‌کنند. نحوه تهیه این محصول به صورت غیر حضوری بوده و با پرداخت هزینه اندک می توان آن را سفارش داد.

پخش کنندگان پروتئین سریسین ابریشم

مشخصات پروتئین سریسین ابریشم

مشخصات پروتئین سریسین ابریشم پروتئین سریسین ابریشم یکی از انواع آمینو اسیدها می باشد که از بافت بسیار قوی و براق برخوردار می باشد. از مشخصات این پروتئین می توان به وزن بسیار سبک آن اشاره نمود و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد.

استحکام کششی آن بسیار بالا بوده و مقاومت خوبی دارد. به همین منظور در بسیاری از صنایع مانند مهندسی، پزشکی و نساجی از آن استفاده می ‌شود. نسبت به بسیاری از عوامل مانند حرارت و جریان برق سیار مقاوم می باشد.

این آمینو اسید کاملا طبیعی بوده و به افزایش استحکام ابریشم کمک فراوانی می ‌کند. نسبت به آب و نور خورشید نفوذ ناپذیر است. قدرت الیاف و سختی آنها را افزایش می دهد و با استفاده آنها در پوشاک موجب افزایش ماندگاری بافت آنها می شود.

قابلیت شستشو دارد و می ‌توان با بهترین مواد شوینده و اسیدی آن را ضدعفونی کرد. در تهیه محصولات آرایشی و بهداشتی مصارف گسترده‌ ای دارد و به دلیل خواص درمانی گوناگون جهت تهیه دارو از آن استفاده می شود.

قیمت پروتئین سریسین ابریشم

قیمت پروتئین سریسین ابریشم قیمت پروتئین سریسین ابریشم از مهم ترین عواملی است که برای بسیاری از مشتریان قبل از خرید مهم می‌باشد. اطلاع از قیمت ها برای مشتریان کمک فراوانی به ارمغان می آورد چرا که می‌توانند به واسطه آن به مقایسه نرخ ها پرداخته و بسته به بودجه و درآمد خود به انتخاب هر کدام از آنها دست بزنند.

در صورت خرید عمده می‌توان قیمت‌ پخش پروتئین ابریشم را تا حد زیادی کاهش داد و علاوه بر آن تا مدت های زیادی محصول را در اختیار داشت. شرکت از کارشناسان فروش خبره ای برخوردار است که مطابق با آخرین تغییرات قیمت‌ها را از شرکت‌های سازنده دریافت نمودند و به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه می دهند.

استعلام قیمت ها به صورت هفتگی و روزانه امکان پذیر می باشد و مشتریان می توانند به صورت تلفنی به آگاهی آنها بپردازند. کیفیت ایجاد شده در محصولات موجب افزایش قیمت‌ها می‌شود که به دلیل افزایش ماندگاری کالا می باشد.

این محصول حین تولید مخارجی را به وجود آورده است که به همراه هزینه مواد اولیه در نرخ نهایی محصول موثر می باشد. این کالا قیمت بسیار خوبی دارد و امکان خرید آن برای همه افراد وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *