نخ ابریشم

پخش کننده نخ ابریشم طبیعی با کیفیت بالا

نخ ابریشم به صورت کاملا طبیعی از پیله کرم ابریشم تولید می شود که در تهیه انواع پوشاک و دیگر محصولات نساجی نقش مهمی دارد. در بخش بعدی می توان به اطلاعات بیشتری از خصوصیات این محصول دست یافت. پخش کننده نخ ابریشم طبیعی با کیفیت بالا در بسته بندی های بهداشتی و استاندارد این محصول را در سراسر کشور توزیع می کند. مشتریان می توانند با مناسب ترین قیمت به سفارش این کالا بپردازند.

پخش کننده نخ ابریشم طبیعی با کیفیت بالا

ویژگی نخ ابریشم طبیعی چیست؟

ویژگی نخ ابریشم طبیعی چیست؟ مهم ترین ویژگی نخ ابریشم طبیعی براقیت و درخشندگی بسیار بالای آن است. در واقع این نخ نباید کدر و مات باشد چرا که نشان از طبیعی نبودن آن می باشد. انعطاف و خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی دارد.

رنگ پذیری آن بسیار بالا بوده و می توان انواع رنگ های گیاهی و غیر گیاهی را بر روی آن تثبیت نمود. مقاومت بسیار بالایی در برابر آفات و بید دارد و دچار پوسیدگی نمی شود. همچنین در برابر حریق و آتش سوزی بسیار مقاوم می باشد.

استحکام بسیار بالایی دارد و به همین دلیل به عنوان یکی از گرانبهاترین نخ ها در سراسر جهان شناخته می شود. برای دوخت پوشاک مجلسی بسیار مناسب می باشد و جلوه و زیبایی خاصی دارد.

طول یکسانی دارند و برای تار پود فرش و تابلو فرش به کار می روند. از طریق پیله ابریشم به دست آمده اند که خام بوده و هیچ گونه ماده شیمیایی و حساسیت زا در آن وجود ندارد.

قیمت نخ ابریشم طبیعی با کیفیت بالا

قیمت نخ ابریشم طبیعی با کیفیت بالا قیمت نخ ابریشم طبیعی با کیفیت بالا از مهم ترین عواملی است که برای بسیاری از مشتریان قبل از خرید مهم می‌باشد. اطلاع از قیمت ها برای مشتریان کمک فراوانی به ارمغان می آورد چرا که می ‌توانند به واسطه آن به مقایسه نرخ ها پرداخته و بسته به بودجه و درآمد خود به انتخاب هر کدام از آنها دست بزنند.

در صورت خرید عمده می ‌توان قیمت ‌ها را تا حد زیادی کاهش داد و علاوه بر آن تا مدت های زیادی محصول را در اختیار داشت. شرکت از کارشناسان فروش خبره ای برخوردار است که مطابق با آخرین تغییرات قیمت ‌ها را از شرکت ‌های سازنده دریافت نمودند و به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه می دهند.

استعلام قیمت بهترین نخ ابریشم به صورت هفتگی و روزانه امکان پذیر می باشد و مشتریان می توانند به صورت تلفنی به آگاهی آنها بپردازند. کیفیت ایجاد شده در محصولات موجب افزایش قیمت‌ها می‌شود که به دلیل افزایش ماندگاری کالا می باشد.

این محصول حین تولید مخارجی را به وجود آورده است که به همراه هزینه مواد اولیه در نرخ نهایی محصول موثر می باشد. این کالا قیمت بسیار خوبی دارد و امکان خرید آن برای همه افراد وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *