پیله ابریشم

پخش پیله ابریشم اصل

پخش پیله ابریشم اصل به صورت عمده و جزئی و با قیمت منحصر به فرد صورت می گیرد. شما می توانید برای خرید این محصول به هر میزانی که نیاز داشته باشید به سادگی و بدون هیج دردسری تنها از طریق همین سایت اقدام به ثبت سفارش نموده و محصول مورد نظر را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. 

پخش پیله ابریشم اصل

خصوصیات پیله ابریشم اصل چیست؟

خصوصیات پیله ابریشم اصل چیست؟ پیله ابریشم یک بیضی سفید رنگ بود که توسط کرم در هنگام تخم گذاری تولید می شود. بهدبیانی این ماده به صورت یک لیف بوده که سالیان درازی است که مورد توجه انسان قرار گرفته و از قدیم الایام در صنایع مختلف مانند فرش بافی از آن استفاده می شد. از دیگر کاربردهای این محصول برای صنایع آرایشی و بهداشتی است. 

لازم به ذکر است که پیله ابریشم یک طیف گسترده از پلیمرهای پروتئینی اولیه و با وزن مولکولی بالا بوده که اغلب توسط بسیاری از حشرات مانند کرم ابریشم و حتی برخی عنکبوتها تولید می شود. به طور کلی می توان گفت الیاف پروتئین پیله ابریشم از دو جز اصلی سیریسین و فیبرویئن تشکیل شده که معمولا توسط کرم های ابریشم به شکل رشته ای تولید می شود‌.

برخی از ویژگی های خاص پیله ابریشم سبب شده تا از آن در کاربردهای متعددی مانند پزشکی، آرایشی و بهداشتی و صنایع غذایی استفاده کنند. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ساختار منحصر به فرد ابریشم
  • تنوع فرآوری
  • سازگاری زیستی
  • شیمی سطحی مناسب
  • تخریب پذیری کنترل شده

از سوی دیگر فیبرویین ابریشم از تکرار برخی آمینو اسیدها مانند سرین و آلانین تشکیل شده که نقش بسیار مهمی در زیباسازی پوست و جوانی دارند. 

قیمت نهایی پیله ابریشم اصل

قیمت نهایی پیله ابریشم اصل همان طور که در بالا اشاره شد پیله ابریشم از جمله بهترین و پرکاربردترین انواع محصولات در صنایع مختلف گی باشد که دارای بافت فوق العاده عالی و زیبا می باشد. همین امر نیز سبب شده تا میزان تقاضا و محبوبیت برای آن افزایش یابد. 

قیمت نهایی پیله ابریشم به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این موارد می توان به کیفیت و مرغوبیت آن به همراه میزان آن اشاره کرد. البته همان طور که می دانید ابریشم از جمله گرانترین انواع محصولات بوده و دلیل این امر نیز به سبب کمیابی و کیفیت بسیار بالای آن می باشد. همین کیفیت بالا نیز سبب شده بسیاری از استانداردهای جهانی را کسب کرده و صادرات آن به بسیاری از کشورهای جهان مانند فرانسه و ایتالیا صورت گیرد. 

این موضوع نیز از یکسو سبب افزایش ارتباطات میان ایران و سایر کشورها شده و از سوی دیگر سبب رونق تولید آن در داخل کشور خواهد شد. همچنین در شرایط تحریمی حاکم بر کشور می تواند تا حدی مناسبات اقتصادی را تسهیل کرده و کشور را از وابستگی به نفت رها کند. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *