پیله ابریشم, پیله ابریشم آرایشی, پیله ابریشم صنعتی

نمایندگی فروش پیله ابریشم آرایشی در کشور

 کرم ابریشم از حشرات بسیار مفیدی است سهبا تنیدن ابریشم به دور خود و تشکیل پیله درون آن می ماند و در نهایت به پروانه بدل می شود دگردیسی به پروانه تبدیل می شود. فروش پیله ابریشم آرایشی در سایت ابریشم آنلاین با بهترین قیمت انجام می گردد.

<a href=نمایندگی فروش پیله ابریشم آرایشی در کشور ” class=”img-responsive aligncenter”>

کاربرد پیله ابریشم برای پوست و زیبایی

<a href=کاربرد پیله ابریشم برای پوست و زیبایی ” class=”img-responsive aligncenter”>

کاربرد پیله ابریشم از نخ ابریشم در تولید لوازم آرایشی، انواع لباس و محصولات نخی مرغوب و منسوجات پارچه ای و حتی در ساخت سیم های گیتار از آن بهره گرفته می شود برای تولید یک متر نخ ابریشم حداقل به هزار عدد پیله کرم ابریشم که سوراخ نشده باشد احتیاج داریم هنگامی که کرم ابریشم برگ درخت توت را  مصرف می کند به دور خود پیله می تند قبل از اینکه کرم داخل پیله آن را سوراخ کند و به پروانه تبدیل شود پیله را حرارت می دهند تا کرم های داخل آن بمیرند و پس از طی مراحلی در کارخانه ریسندگی پیله ها را به نخ ابریشم تبدیل می کنند.

کشاورزانی که دارای باغات، درختان توت دارند اقدام به گرفتن مجوز از سازمان جهاد کشاورزی نموده و به پرورش کرم ابریشم روی می آورند.  که شغلی زمان بر و صبر و حوصله بسیاری را می طلبد و تکثیر لاروهای کرم ابریشم بسیار دشوار است کشاورز و پرورش دهنده کرم ابریشم باید تمام مسائل پرورشی ازجمله غذا دادن و محیط پرورش را به خوبی برای کرم ابریشم فراهم کند که مستلزم هزینه های فراوانی برای وی می باشد در پایان پرورش دهنده کرم ابریشم باید پیله های بدون نقصی را به کارخانجات منسوجات پارچه ای و شرکت های ریسندگی نخ ارائه کند.

قیمت پیله ابریشم آرایشی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت پیله ابریشم آرایشی به چه عواملی بستگی دارد؟ قیمت پیله ابریشم آرایشی به چه عواملی بستگی دارد؟ کارخانجات ریسندگی باید بتوانند ابتدا پیله های مرغوب را از پرورش دهندگان  کرم ابریشم خریداری و به استخراج نخ و سپس به تولید پارچه بپردازند باید توجه داشت که هزینه های جانبی کارخانه مانند استخدام کارگران، هزینه های تولید و فرآوری، برق و ماشین آلات و سایر هزینه‌ها در این امر دخیل هستند از این رو این هزینه ها به هزینه پایانی کار اضافه می گردد و همچنین عوامل اقتصادی و معیشتی مردم هم در این قضیه تاثیر دارند.

کشور ما می تواند از مازاد تولید و ظرفیت بالای فروش پرورش پیله های کرم ابریشم برای صادرات استفاده نماید یا پس از تولید نخ های با کیفیت آنها را با قیمت های مناسب به کشورهای همسایه یا اروپایی صادر نماید این روند می تواند ارزآوری خوبی برای کشورمان داشته  و باعث بهبود اشتغال و استفاده از نیروی کار جوان در تولید و جلوگیری از تشدید بیکاری در کشورمان شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *