پیله ابریشم

مرکز پخش پیله ابریشم ایرانی

مرکز پخش پیله ابریشم ایرانی شامل تولیدی هایی می باشد که اقدام به عرضه و پخش پیله ابریشم ایرانی در مراکز و نمایندگی های مجاز فروش خود می کنند، برای اطلاع از مراکز پخش این کالا می توان به نمایندگی های مجاز پخش این محصول مراجعه نمود و یا اینکه از طریق وب سایت ها و پایگاه های اینترنتی فعال در این زمینه با مراکز پخش  و برندهای فعال در زمینه پخش این کالا آشنا شد. 

مرکز پخش پیله ابریشم ایرانی

تاثیرات پیله ابریشم روی پوست

تاثیرات پیله ابریشم روی پوست

پیله ابریشم دارای ترکیباتی می باشد که دارای خواص زیادی برای پوست می باشد، این محصول سرشار از فیبروئین بوده این ماده نوعی پروتئین محسوب می شود و تاثیر به سزایی در افزایش خاصیت کشسانی پوست دارد، همچنین کربوهیدرات سرشار این پیله ها موجب می شود که منبع تامین کننده انرژی سلول های پوستی در زمان ایجاد زخم در پوست باشد و این امر موجب تسریع در فرآیند التیام می شود.

از پیله ابریشم برای تولید انواع ماسک های تقویتی استفاده می شود، در طب سنتی نیز زنان چینی و ژاپنی از این پیله ها برای تقویت پوست خود استفاده می کردند. از تاثیرات پیله ابریشم بر روی پوست می توان به موارد فوق اشاره نمود، کلاژن سازی، سفید کننده پوست، لایه برداری از روی پوست، از بین بردن لکه های پوستی، درمان پف زیر چشم، از کاربردهای اصلی این پیله ها می توان به درمان چین و چروک های پوستی اشاره نمود.

دوره درمان زیبایی با پیله ابریشم به مدت سه هفته می باشد، که در صورت تکمیل این دوره موجب درمان چین و چروک های پوستی می شود، همچنین در صورت اولین استفاده از این پیله ها می توان نرمی و لطافت ایجاد شده بر روی پوست را احساس نمود، پیله ابریشم هم چنین موجب پاک سازی منافذ باز پوست می شود، به گونه ای که وقتی این پیله را بر روی پوست ماساژ می دهیم بر اثر از بین بردن آلودگی های پوست پیله سیاه شده و تغییر رنگ می دهد.

قیمت خرید پیله ابریشم ایرانی

قیمت خرید پیله ابریشم ایرانی

قیمت خرید پیله ایرانی به عوامل و فاکتورهای متغییری وابسته می باشد از جمله این عوامل می توان به کیفیت این کالا اشاره نمود، برای اطلاع از قیمت خرید پیله ابریشم ایرانی می توان به وب سایت های اینترنتی عرضه این محصول مراجعه نمود و از قیمت های به روز این محصول مطلع شد.

با مراجعه به نمایندگی های پخش و فروش این محصول نیز می توان قیمت خرید پیله ابریشم ایرانی را استعلام نمود. البته با تماس با مدیران فروش این محصول نیز می توان از قیمت های به روز و لحظه ای این محصول مطلع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *