پیله ابریشم

مرکز معتبر فروش پیله ابریشم بهداشتی با قیمت عالی

استفاده از پیله ابریشم بهداشتی برای زیبا سازی و جوان سازی پوست امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، متقاضیان خرید این کالا می توانند با مراجعه به این مرکز معتبر فروش پیله ابریشم بهداشتی با قیمت عالی و کیفیت بالا آن را تهیه کنند. 

مرکز معتبر فروش پیله ابریشم بهداشتی با قیمت عالی

دسته بندی انواع پیله کرم ابریشم

دسته بندی انواع پیله کرم ابریشم کرم ابریشم از جمله بند پایان به شمار می رود که در طول مرحله رشد و زندگی خود با تغییراتی همراه است، مهم ترین قسمت این تغییرات می توان به زمانی اشاره نمود که در پیله به سر می برد، کرم ابریشم دارای انواع گوناگونی است، در این میان کرم ابریشم توت خوار از معروفیت زیادی برخوردار می باشد.

پیله ابریشم با توجه به کیفیت برگ توت ممکن است دارای تنوع گوناگونی باشد، اگر دقت کرده باشید برخی زا این پیله ها دارای الیاف بلند تر و رنگ روشن تری می باشند و نمونه دیگری از این پیله ها رنگی مایل به رنگ کرم روشن دارند. 

و همچنین کرم ابریشم به دو صورت وحشی و طبیعی وجود دارد و اغلب کرم ابریشم های اهلی امروزه طی سالیان متمادی و با اصلاح نژاد به صورت امروزی دیده می شود. اما همه کرم های ابریشم از گونه بومبيكس موري می باشد. 

کرم های ابریشمی توت را می توان به سه گروه مختلف یا متمایز طبقه بندی کرد. گروههای عمده کرمهای ابریشمی تحت دسته های تک قطبی  و دسته های بیولتین قرار می گیرند. نوع اونی ولتین به طور کلی با منطقه جغرافیایی در اروپا بزرگ ارتباط دارد. تخم های این نوع در فصل زمستان به دلیل آب و هوای سرد زمستان خواب می یابند و فقط تا بهار بارور می شوند و سالانه فقط یک بار ابریشم تولید می کنند.

نوع دوم بنولتین نامیده می شود و به طور معمول در چین ، ژاپن و کره یافت می شود. روند تولید این نوع سالی دو بار انجام می شود ، شاهکاری که از طریق آب و هوای کمی گرم و دو چرخه زندگی حاصل حاصل می شود.

نوع پلی ولتین کرم ابریشم توت فقط در مناطق استوایی یافت می شود. تخمها توسط نژاد ماده و در طی نه تا 12 روز تخم گذاشته می شوند، بنابراین نوع حاصل می تواند تا هشت چرخه زندگی جداگانه در طول سال داشته باشد.

نماینده فروش عمده پیله ابریشم بهداشتی در کشور

نماینده فروش عمده پیله ابریشم بهداشتی در کشور متقاضیان پیله ابریشم به دنبال خرید این محصول با قیمت ارزان و کیفیت بالا می باشند، این متقاضیان می توانند به این نماینده فروش  پیله ابریشم بهداشتی در کشور مراجعه کنند و کالای مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کنند.

البته قبل از خرید عمده این کالا بهتر است از قیمت فروش پیله ابریشم اطلاع داشته باشید. شما می توانید با خرید مستقیم این محصول به طور عمده از مزایای خرید عمده و بدون واسطه این کالا حداکثر استفاده را ببرید و بتوانید این کالا را با کیفیتی بی نظیر و قیمتی کمتر از قیمت بازار از این نمایندگی تهیه و خریداری کنید. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *