پیله ابریشم, پیله ابریشم صنعتی

مرکز فروش پیله ابریشم صنعتی

مرکز فروش پیله ابریشم صنعتی در تمامی شهر های بزرگ همچون تهران، مشهد، اصفهان و … دایر شده است. پیله های ابریشم کاربرد های فراوانی در صنعت نخ ریسی دارند و به همین دلیل تولید و فروش آنها در کشور گسترش یافته است. 

مرکز فروش پیله ابریشم صنعتی

مشخصات بهترین نوع پیله ابریشم صنعتی

مشخصات بهترین نوع پیله ابریشم صنعتی مشخصات پیله ابریشم صنعتی باکیفیت و مرغوب این است که رنگ بسیار شفاف و سفیدی دارد. با گذشت زمان ، استفاده طولانی مدت از ابریشم ظاهر پوست را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد ، اثرات پیری را کاهش می دهد. 

قیمت روز پیله ابریشم صنعتی در بازار

قیمت روز پیله ابریشم صنعتی در بازار قیمت پیله ابریشم صنعتی در بازار ثابت نیست و دچار تغییراتی می شود. 

 یک رشته ابریشم بسیار نازک است که به خودی خود استفاده کند.  به همین دلیل است که رشته های پیله های متعدد به طور همزمان با هم چرخ می شوند تا یک رشته نخ ابریشم ایجاد شود.  بسته به ضخامت مطلوب نخ ابریشم تعداد پیله های حلقه شده به هم می توانند در هر نقطه از 2 تا 20 باشند.  از آنجا که الیاف ابریشم بسیار ریز و سبک هستند ، برای تولید 1 پوند ابریشم به حدود 2500 پیله نیاز دارید.

نخ ابریشم با بافتن نخها به پارچه ابریشم تبدیل می شود.  روشهای زیادی برای بافتن ابریشم وجود دارد.  یکی از محبوبترین روش های بافندگی ابریشم ، charmeuse نام دارد که با نام ساتن نیز شناخته می شود.  بافت چارموز پارچه ای محکم است که منجر به پارچه ابریشمی صاف و براق می شود.  پارچه های ابریشمی ابریشمی دارای سطح براق و پشتی کسل کننده است.  این نگاه با شناور کردن طول طولی در سه یا چند نخ عرضی حاصل می شود.

 از دیگر انواع محبوب پارچه های ابریشمی می توان به نوعی پارچه ابریشمی ابریشمی اشاره کرد.  هر یک از این باف ها روش منحصر به فردی برای لایه بندی و بافندگی نخ ابریشم دارند و در نتیجه پارچه هایی با بافت و ظاهر متفاوت به وجود می آید.

در حین نصب ، لاروها با چرخاندن ابریشم در اطراف بدن خود شروع به دام انداختن درون یک پیله می کنند.  هر یک از پیله ها از یک الیاف ابریشمی طولانی ساخته شده اند ، که لاروها با استفاده از غدد ابریشمی خاص خود تولید می کنند.  یک پیله به اندازه یک توپ پنبه ای است ، اما الیاف ابریشم تشکیل دهنده پیله می تواند طول 1.6 کیلومتر را اندازه گیری کند.

 رنگ یک پیله بسته به نوع کرم ابریشم و رژیم غذایی آن می تواند از سفید تا زرد متغیر باشد.  کرمهای ابریشمی وحشی همه باعث ایجاد پیله از ابریشم زرد می شوند ، زیرا این امر با برگهای اطراف آنها بهتر ترکیب می شود.  اما امروزه بیشتر پیله های مزرعه ابریشم سفید رنگ هستند.  این امر به این دلیل است که کرم های ابریشم در طی قرنها اهلی شده و به طور انتخابی پرورش داده می شوند تا از نظر ظاهری سفیدتر شوند.  ابریشم سفید رنگ راحت تر از ابریشم زرد است ، زیرا لازم نیست ابتدا آن را سفید کنید.  این امر برای صنعت نساجی راحت تر است ، و به همین دلیل است که ابریشم سفید معمولاً در صنعت پرورش دهی دیده می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *