پیله ابریشم, پیله ابریشم ضدچروک, پیله ابریشم ضدچروک صورت

مرکز خرید پیله ابریشم ضدچروک صورت

اگر شما نیز از جمله اشخاصی هستید که همواره به دنبال محصولات ارگانیک و طبیعی برای زیبایی پوست خود بوده اید پیشنهاد میکنیم پیله ابریشم ضدچروک صورت را به لیست محصولات حیوانی مورد علاقه خود اضافه کنید. پیله ابریشم خالص به از بین بردن آلودگی منافذ، تقویت کلاژن سازی، بهبود چین و چروک و حفظ پوستی صاف کمک می کند. همچنین انواع پوست حساس نیز می توانند از پیله های ابریشم ارگانیک استفاده کنند.

مرکز خرید  پیله ابریشم ضدچروک صورت

عملکرد پیله ابریشم خالص بر پوست

عملکرد پیله ابریشم خالص بر پوست سریسین ماده ای است که رشته های ابریشم را بهم متصل میکند. این ماده یک پروتئین شگفت انگیز بوده و حاوی ۱۸ نوع اسید آمینه می باشد. پیله ابریشم خالص بدلیل داشتن انواع پروتئین از قبیل سریسین، فیبروئین، کربوهیدرات و دارا بودن ویتامین هایی نظیر ویتامین A و ویتامین E و بعلاوه مواد معدنی فراوان و خواص درمانی بینظیر خود، برای رفع انواع مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

مواد طبیعی تشکیل دهنده ی آن به کلاژن سازی و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست جهت حذف چین و چروک ها کمک می کند. آلودگی منافذ پوست را از بین برده و همینطور مانع از ایجاد اثرات مخرب حاصل از اشعه UV می شود‌. پیله ابریشم خالص همچنین جوش های سرسیاه و آکنه را نیز از بین میبرد که این پروسه منجر به پاکسازی عمیق پوست شده و در نهایت استفاده از آن پوستی صاف و شفاف و روشن را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

پیله کاربردهای فراوان دیگری نیز برای پوست دارد بعنوان مثال میتواند بعد از شستشوی صورت جایگزین حوله شود زیرا بافت حوله به راحتی به پوست آسیب می‌رساند اما پیله با عضلات و کوتیکول های پوستی بسیار دوستانه رفتار می کند. حال با بخشی از خواص پیله ابریشم بر پوست آشنا شدید که احتمالاً تا قبل از خواندن این مطلب هرگز تصور نمیکردید تا این اندازه برای پوست شما مفید باشد.

بازار فروش پیله ابریشم ضدچروک

بازار فروش  پیله ابریشم ضدچروک پرورش پیله ابریشم از مشاغل مکمل بخش کشاورزی و از صنایع قدیمی در منطقه آسیا بحساب می آید. بدلیل خواص فراوان این محصول به عنوان یک جایگزین طبیعی در محصولات آرایشی و کاربردهای فراوان آن در عرصه صنعت پوست و زیبایی، از آن به عنوان یک محصول معجزه گر یاد می شود. به همین دلیل خرید و فروش پیله ابریشم از دیرباز بسیار مرسوم بوده و همواره مورد توجه و استقبال شرکت ها و کمپانی های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قرار گرفته است.

با عنایت به اینکه ایران یکی از قطب های اصلی پرورش پیله ابریشم در جهان علی الخصوص آسیا می باشد بازار فروش این محصول در ایران بسیار گسترده است و با توجه به اینکه پیله ابریشم ارگانیک برای چندین بار قابل استفاده مجدد می باشد استفاده از این نوع محصولات برای مصارف زیبایی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *