پیله ابریشم, پیله ابریشم صنعتی

مرکز خرید پیله ابریشم صنعتی در شمال

انسان ها از زمان های گذشته از پیله ایریشم برای درست کردن لباس های فاخر استفاده می کردند. با گسترش دستگاه های ریسندگی و صنعت نساجی از این پیله استفاده های مطلوب دیگری هم می شود. در شمال ایران مراکزی برای خرید پیله ابریشم صنعتی وجود دارد. خرید پیله ابریشم صنعتی توسط مراکز معتبری در شمال ایران صورت می گیرد.
مرکز خرید پیله ابریشم صنعتی در شمال

مراحل اصلی تولید پیله ابریشم صنعتی

مراحل اصلی تولید پیله ابریشم صنعتی مراحل اصلی تولید پیله ابریشم صنعتی به این صورت می باشد. در مراکز خاصی اقدام به پرورش کرم ابریشم می کنند. این کرم ها بعد از این که از تخم بیرون آمد در مکان های مناسبی قرار می دهند تا رشد کنند.
برای تغذیه این نوع کرم ها حتما باید از برگ درخت توت استفاده شود، که در واقع غذای مورد علاقه این نوع کرم ابریشم می باشد. این کرم ها به مدت چند هفته با خوردن برگ درخت توت تغذیه می شوند.
وقتی که به اندازه کافی رشد کردند، با بزاق دهان خود دور بدن خود تارهای نازکی می تنند. در واقع برای خود پیله ای درست می کنند که بتوانند مدتی در آن جا بمانند تا تبدیل به پروانه شوند.
ولی انسان ها قبل از این که این پروانه ها از پیله بیرون بیایند اقدام به جدا کردن پیله ها از شفیره ها می کنند. اگر این کار جداسازی انجام نشود با بیرون آمدن پروانه به بافت پیله صدمه وارد می شود وباعث پاره شدن نخ های ابریشم، پیله می شود.
به همین خاطر انسان ها اقدام به از بین بردن این کرم ها درون پیله می کنند تا بتوانند از این پیله ها اسفاده بهینه ای داشته باشند.
این پیله ها را به کارگاه های تولید نخ ابریشم می برند و با دستگاه های مخصوصی اقدام به تولید نخ ابریشم می کنند.

بازار خرید پیله ابریشم صنعتی در خاورمیانه

بازار خرید پیله ابریشم صنعتی در خاورمیانه از آن جا که تولید پیله ابریشم صنعتی در ایران زیاد می باشد هر ساله مقادیر قابل توجهی از این پیله ها به کشورهای خاورمیانه صادر می شود به همین خاطر بازار خرید پیله ابریشم صنعتی در کشور های خاورمیانه بسیار پر رونق و گسترده می باشد.
تولید کنندگان پیله ابریشم از طریق سایت های اینترنتی اقدام به صادرات این نوع پیله ها می کنند. که این کار باعث می شود در وقت و انرژی افراد صرفه جویی شود.
در واقع بهترین و راحت ترین روش برای شناخت پیله ابریشم صنعتی و تهیه آن با قیمت مناسب و تخفیف های ویژه خرید از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین می باشد.
این فروشگاه ها انتخاب افراد زیادی برای خرید پیله ابریشم صنعتی و صادرات به کشور های خاور میانه می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *