پیله ابریشم, پیله ابریشم بهداشتی

مرکز خرید پیله ابریشم بهداشتی بسته بندی

پیله ابریشم از تارهای در هم تنیده کرم ابریشم حاصل گشته و از این نوع پیله برای تولید الیاف و نخ های ابریشمی و البته در صنایع مهم دیگر هم استفاده شده و از این جهت دارای اهمیت بسیاری است. حال باید گفت که امکان خرید پیله ابریشم بهداشتی از طریق برترین مرکز خرید این محصول به صورت بسته بندی و با کیفیت و قیمت رقابتی به وجود آمده است.

مرکز خرید پیله ابریشم بهداشتی بسته بندی

درباره پیله ابریشم بیشتر بدانید

درباره پیله ابریشم بیشتر بدانید پیله ابریشم به صورت پیله گرد و کوچکی که به اندازه بند انگشت بوده و دارای سفتی متعادلی است؛ مشاهده شده و تنها کرم ابریشم قادر به تولید آن می باشد.
همچنین باید اعلام داشت که این پیله در نقاط خاصی از کشور، بخصوص مناطقی که اقدام به تولید کرم ابریشم می نمایند؛ با بیشترین میزان عرضه روبرو می باشد که برخی از این مناطق عبارتند از: گیلان، مازندران، خراسان، اصفهان و فارس.

حال برای اینکه درباره پیله ابریشم بیشتر بدانید؛ مواردی را آماده کرده ایم که در قسمت زیر آمده اند:

  • اگر بخواهیم از کاربرد پیله ابریشم بگوییم؛ باید عنوان داشت که از این محصول، نه تنها برای تولید الیاف ابریشمی و نخ های طبیعی بهره می برند؛ بلکه صنایع پزشکی و آرایشی و بهداشتی هم نیاز مبرمی را به آن احساس می کنند.
  • همچنین در مورد خواص پیله ابریشم هم می توان به این موارد اشاره کرد: پیله ابریشم به برطرف کردن چین و چروک های پوستی منجر خواهد شد.
  • برای سفت شدن یا لیفتینگ پوست هم می توان از آن بهره برد و به عنوان یک محصول کلاژن ساز قوی شناخته شده است.
  • حتی از این پیله ارزشمند در حوزه پزشکی، برای علاج سرطان های مهلک نیز استفاده می نمایند.
  • با آن می توان زخم ها و جراحت هایی که در اثر حملات قلبی به وجود آمده اند را هم بهبود بخشید.

قیمت خرید پیله ابریشم بهداشتی

<a href=قیمت خرید پیله ابریشم بهداشتی ” class=”img-responsive aligncenter”> پیله ابریشم بهداشتی که محصولی با ساختار کاملاً طبیعی به شمار می رود؛ به دو شکل کلی در بازار به فروش می رسد که این دو عبارتند از:

  1. پیله ابریشم بهداشتی بسته بندی: این نوع از پیله های سفید رنگ به صورت منظم و با اندازه های مشخص، درون بسته های متنوع جای گرفته و بسته های کیسه ای شامل حال این پیله می گردد؛ البته بهترین کیسه برای نگهداری آنها، کیسه گونی لمینت است که ضد رطوبت بوده و آنها را خشک و سالم نگه خواهد داشت؛ بماند که قیمت خرید پبله ابریشم بهداشتی بسته بندی، بیشتر هم است.
  2. پیله ابریشم کیلویی: به صورت روباز به فروش رسیده و در وزن و اندازه دلخواه، قابل سفارش خواهند بود؛ قیمت خرید این نوع از پیله ها با توجه به مرغوبیتشان که می توان درجه یک تا معمولی باشد؛ تعیین می گردد.

در آخر این نکته مهم را باید اعلام داشت که پیله های ابریشم درجه یک، درشت تر بوده و فاقد لکه های زرد کمرنگ هم می باشند؛ یعنی سطح آنها کاملاً سفید و بی نقص به چشم می آید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *