ماسک ابریشم

مرکز تولید ماسک ابریشم صورت

امروزه بسیاری از افراد برای داشتن صورتی شفاف و زیبا از ماسک های مخصوص پوست صورت استفاده می کنند. ماسک ابریشم صورت، یکی از انواع این ماسک ها می باشد. از پیله کرم ابریشم در تولید این ماسک گیاهی استفاده می شود. این محصول لایه بردار، روشن کننده، ضد چین و چروک و رطوبت رسان پوست است. بعضی ازتولیدکنندگان، اقدام به تولید ماسک ابریشم کرده و آن را با کیفیت و قیمت مناسب به بازار عرضه می کنند.مرکز تولید ماسک ابریشم صورت

روش استفاده از ماسک ابریشم صورت

روش استفاده از ماسک ابریشم صورت ماسک ابریشم از مواد مغذی تشکیل شده و پوست را مرطوب و سفت می کند. این محصول برای انواع پوست نرمال، چرب و خشک مناسب است و سبب پاکسازی و جوان شدن پوست صورت می شود.

در نظر داشته باشید که این ماسک فقط برای استعمال خارجی است و باید از مصرف آن در اطراف چشم خودداری کرد. برای استفاده از این ماسک ابتدا صورت خود را تمیز بشویید و خشک کنید تا چربی های روی پوست پاک شوند. سپس مقدار کمی از پودر پیله ابریشم را با آب گرم مخلوط کنید و حدود 10 دقیقه صبر کنید. پس از آن خمیر به دست آماده را روی پوست خود ماساژ دهید. بعد از حدود 20 دقیقه، صورت را با آب گرم شستشو دهید.

اگر پوست چربی دارید می توانید به جای آب گرم از آبلیمو و یا سرکه استفاده کنید ولی اگر پوستتان خشک است بهتر است برای تهیه خمیر از آب استفاده کنید. بهتر است شبها از این ماسک استفاده کنید. اگر هنگام استفاده، کمی پوستتان سوزش داشت، طبیعی است.

بهتر است در زمان گذاشتن ماسک، حرف نزنید و نخندید تا صورت بی حرکت باشد و تکان نخورد تا از خرابی پوست شما جلوگیری شود.

پخش کننده ماسک ابریشم صورت

پخش کننده ماسک ابریشم صورت مراکز و مجموعه هایی هستند که پخش کننده ماسک ابریشم در کشور محسوب می شوند. این مراکز معتبر، انواع ماسک ابریشم را با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و با کیفیتی استاندارد، تولید و عرضه می کنند.

این تولیدکنندگان با شیوه خرید آنلاین، این امکان را به خریدار می دهند که در هر زمان و مکانی از قیمت ها و نمونه های محصول کسب اطلاع کنند. مشتریان می توانند محصول مورد نظر خود را در هر حجمی با قیمت مناسب دریافت کنند. این مراکز با حذف واسطه ها و به صورت مستقیم محصولات خود را توزیع و عرضه می کنند.

خریداران می توانند به سایت های تخصصی این محصول مراجعه کنند و فقط با یک تماس سفارشات خود را با مرغوبیت تضمین شده دریافت کنند. علاوه بر آن، این مراکز، امکان استفاده از راهنمایی مشاورانشان را به شکل رایگان برای همه مشتریان فراهم کرده اند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *