پیله ابریشم

مرکز اصلی خرید پیله ابریشم بهداشتی در اصفهان

برای خرید پیله ابریشم بهداشتی می توان به نوغانداران و پرورش دهندگان پیله در شهر اصفهان که مرکز اصلی و تخصصی این محصول است مراجعه کرد. همچنین این محصولات توسط تاجران و بازرگانان یا شرکت های خصوصی که وزارت کشاورزی آنها را تایید کرده است از مرکز اصلی و مرغوب پیله ابریشم در اصفهان خریداری و تهیه می شود.

مرکز اصلی خرید پیله ابریشم بهداشتی در اصفهان

مقایسه کیفیت پیله ابریشم صنعتی و سنتی

مقایسه کیفیت پیله ابریشم صنعتی و سنتی پیله ابریشم یکی از مواد و محصولات اولیه طبیعی می باشد که تولید کنندگان زیادی در ایران در این زمینه فعالیت می کنند.

همچنین این محصول کاربرد های زیادی در صنایع مختلف دارد به همین دلیل تولیدکنندگان ایرانی چه صنعتی و چه سنتی سعی در تولید انبوه این محصول دارند.

امروزه این محصول علاوه بر بازار های داخلی در بازارهای خارجی نیز طرفداران فراوانی دارد از همین رو صادرات پیله ابریشم ارز آوری چشمگیری در اقتصاد ایران دارد.

پیله ابریشم توسط کرم های ابریشم پیله ساز تولید می شود که این پیله ها از ۳۰۰ الی ۹۰۰ متر الیاف ابریشم ساخته شده و کاربردهای زیادی در صنایع متفاوت دارد.

این محصول در مناطق مختلف ایران مثل مازندران، گلستان، آذربایجان، خراسان، اصفهان، کرمانشاه و یزد تولید می شود.

پیله ابریشم یکی از مواد اصلی در صنایع نساجی به حساب می آید. در واقع نخی که از پیله های ابریشم چه به روش سنتی و چه به روش صنعتی به دست می آید جزء باکیفیت ترین و مرغوب ترین نخ هاییست که همیشه مورد توجه صنایع مختلفی مثل فرش بافی، پوشاک، نساجی و غیره قرار دارد و بازار فروش آن دارای رونق قابل توجهی است.

از پیله های باکیفیت ابریشم سنتی و صنعتی برای تولید جلیقه های ضد گلوله استفاده می کنند در واقع در تولید جلیقه هایی که از این محصول در آنها استفاده شده این ویژگی را دارند که ضربه های پشت سرهم گلوله ها را بدون به وجود آمدن آسیبی برای فرد استفاده کننده بگیرند.

همچنین از نخ های ابریشمی این پیله های سنتی و صنعتی در صنایع پزشکی نیز برای ساخت پانسمان ها و بانداژها استفاده زیادی می کنند.

چون نخ هایی که از این پیله ها به دست می آیند خاصیت آنتی باکتریالی داشته و مانع از تجمع و نفوذ میکروب ها و باکتری ها بر روی باند می شود.

پخش عمده خرید پیله ابریشم بهداشتی

پخش عمده خرید پیله ابریشم بهداشتی برای خرید عمده پیله ابریشم می توان به سایت های پخش پیله ابریشم سنتی و صنعتی مراجعه کرد که امروزه به خاطر کسب و کار های اینترنتی که در سراسر جهان به وجود آمده است فروش اینترنتی پیله کرم ابریشم نیز از رونق زیادی برخوردار شده است‌.

از مزایای فروش به شکل اینترنتی می توان گفت:

۱_ در وقت استفاده کننده صرفه جویی می شود.

۲_ به این دلیل که فروش بدون واسطه انجام می شود هزینه کمتری برای مصرف کنندگان دارد.

تعداد زیادی از شرکت های پخش پیله ابریشم به توزیع این محصول به صورت آنلاین در اینترنت روی آورده و محصولات خود را در سراسر کشور به فروش می رسانند.

مطالب مرتبط

دیدگاهی در مورد “مرکز اصلی خرید پیله ابریشم بهداشتی در اصفهان

  1. کریم یکانه گفت:

    سلام من ۸ کیلو پیله دارم فروشی میخواین

    1. ناشناس گفت:

      سلام‌کیلویی چند؟ برای آرایشی میشه استفاده کرد؟

      1. admin گفت:

        سلام برای اطلاع از قیمت روز با کارشناسان در ارتباط باشید

  2. نوید صبوری گفت:

    سلام
    پیله کرن ابریشم دارم برای فروش

    1. ناشناس گفت:

      سلام‌کیلویی چند؟ برای آرایشی میشه استفاده کرد؟

      1. admin گفت:

        سلام برای اطلاع از قیمت روز با کارشناسان در ارتباط باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *