پیله ابریشم

مراکز فروش پیله ابریشم اصفهان

پیله ابریشم اصفهان از دو جز اصلی تشکیل شده است که شامل دو پروتئین به نام های فیبروئین و سریسین می باشد. این پیله در صنعت آرایشی و بهداشتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و برای پاکسازی پوست بسیار مناسب می باشد. سایت ما جزو مراکز فروش پیله ابریشم اصفهان می باشد که برای راحتی شما عزیزان از فروش اینترنتی استفاده می کنیم تا شما به راحتی بتوانید آن را تهیه کنید.

مراکز فروش پیله ابریشم اصفهان

روش استفاده از پیله ابریشم

روش استفاده از پیله ابریشم بسیاری از شما عزیزان می خواهید از روش استفاده پیله ابریشم آگاه شوید. بنابراین ما برای اینکه شما بتوانید به راحتی اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید روش استفاده از این محصول را به صورت کلی و جزئی برای شما شرح می دهیم.

  • در ابتدا شما باید دو عدد پیله ی ابریشم را داخل آب بی اندازید و سه تا چهار دقیقه صبر کنید تا نرم شود.
  • پوستی که قرار است توسط پیله ی ابریشم پوشانده شود را به وسیله ی آب شست و شو دهید. پوست محل استفاده باید کمی خیس باشد تا بتوانید به راحتی کار خود را انجام دهید.
  • پیله ها را از آب خارج کنیم و سپس از محلی که برش خورده است آن را داخل انگشت اشاره ی خود می کنیم.
  • پس از آن باید به صورت دورانی پوست خود را ماساژ دهید تا مواد موجود بر روی آنها جذب پوست شود.

یک نکته ی اساسی در مورد این موضوع وجود دارد و آن این است که شما باید در یک دوره ی سه هفته ای از این پیله استفاده کنید تا بتوانید آثار معجزه آسای آن را مشاهده کنید.

قیمت خرید پیله ابریشم اصفهان

قیمت خرید پیله ابریشم اصفهان قیمت پیله ابریشم اصفهان در سال های اخیر دارای تغییراتی می باشد و این موضوع به علت نوسانان بازار ارز و اقتصاد کشور می باشد. اما به طور کلی روند قیمت گذاری پیله های ابریشم طی مراحل کلی انجام می گیرد. در بین مواردی که در قیمت گذاری این محصول تاثیر دارند چند مورد از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد.

یکی از مهم ترین موارد در این موضوع کیفیت پیله های ابریشم می باشد. این پیله ها در هر شهر تولید می شوند اما استان اصفهان جزو برترین تولید کنندگان به شمار می رود که این محصول را با کیفیت بالا تولید می کند و به همین منظور قیمت این محصول کمی بالاتر از سایر شهر ها می باشد.

دومین موردی که در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد شرایط اقتصادی و محیطی حاکم بر هر شهر می باشد. این موضوع باعث شده است تا قیمت این محصول در هر شهر نسبت به سایر شهر ها دارای تفاوت هایی باشد.

مطالب مرتبط

1 نظر در “مراکز فروش پیله ابریشم اصفهان

  1. ناشناس گفت:

    کجا فروش دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *