پیله ابریشم, پیله ابریشم آرایش

مراکز فروش پیله ابریشم آرایشی

از پیله های ابریشم به طور تخصصی برای درمان مشکلات پوستی و حتی به عنوان یک وسیله آرایشی استفاده می کند. به منظور خرید مستقیم پیله ابریشم آرایشی می توانید از طریق سایت با مرکز فروش آن ارتباط بگیرید. در این مقاله چگونه مصرف کردن پیله های ابرشیم برایپوست را توضیح می دهیم.

مراکز فروش پیله ابریشم آرایشی

نحوه استفاده از پیله ابریشم برای پوست

نحوه استفاده از پیله ابریشم برای پوست

پیله ای که کرم های ابریشم تولید می کنند به صورت طبیعی و از طریق بزاق و تنیدن تارهایی به دور خود می باشد. پرورش کرم های ابریشم و به دنبال آن تولید این پیله ها علاوه بر تولید نخ ها و پارچه های ابریشمی در تولید لوازم آرایشی و محصولات پوستی هم بسیار استفاده می شود.

پژوهش های مختلفی ثابت کرده اند که پیله های ابریشم دارای پروتئین و اسید آمینه های بسیاری است. ویتامین A، ویتامین E و  سرسین از مواد  اصلی تشکیل دهنده پیله ابریشم می باشند، که در صنایع دارویی و آرایشی بسیار کاربرد دارد.

به دلیل این خواص استثنایی که پیله های ابریشم از خود به روی پوست به جا می گذارند از آن ها  برای پوست صورت بسیار استفاده می کنند.

اما برای خیلی از افراد جای سوال است که چگونه باید از پیله ابریشم برای پوست استفاده کرد؟

ابتدا نیاز است پیله های ابریشم خریداری شده را برای نرم تر شدن برای چند دقیقه در آب داغ قرار دهید. در همین زمان که پیله ها در حال نرم شدن هستند بهتر است شما سطح صورت خود را بشورید تا تمیز گردد. برای جذب و حرکت راحت نیاز است رطوبت کمی روی صورتتان بماند.

بعد از اتمام زمان مورد نظر برای نرم شدن پیله ها آن ها را از آب خارج کنید، سپس آن را از قسمت بریدگی هایی که دارد روی انگشتان اشاره خود قرار دهید. هم زمان دو انگشت خود را به صورت دورانی روی سطح پوستتان بکشید و خیلی ملایم ماساژ دهید.

این نکته را فراموش نکنید که فشار یا سرعت زیادی تماس این پیله ها با پوست به معنی اثر گذاری بیشتری نیست بلکه نیاز است این عمل را در آرامش کامل انجام دهید.

به دلیل طبیعی بودن این وسیله آرایشی اثرات شگفت انگیز آن را فقط با چند بار استفاده خواهید دید.

قیمت نهایی پیله ابریشم آرایشی

قیمت نهایی پیله ابریشم آرایشی قیمت پیله ابریشم مثل هر محصول دیگری دستخوش نوسانات قرار می گیرد. به منظور اطلاع از قیمت نهایی پیله ابریشم آرایشی می توانید از طریق سایت اقدام کنید.

پیله های ابریشم محصولات ارزشمندی هستند که به صورت بسته بندی یا فله قابل عرضه می باشد.

اما حواستان باشد پیله ابریشمی که می خرید اصل و طبیعی باشد و جنس تقلبی نسیبتان نشود، برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند پیشنهاد می کنیم حتما از عرضه کننده ای معتبر خرید خود را انجام دهید.

مطالب مرتبط

1 نظر در “مراکز فروش پیله ابریشم آرایشی

  1. زهرا کرمیار گفت:

    پیله ابریشم برای فروش دارم کجا مراجعه کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *