پیله ابریشم

مراکز خرید پیله ابریشم صادراتی

پیله ابریشم صادراتی تولید شده در داخل، به دلیل ویژگی های منحصر به فردی و درجه کیفیت بالایی که دارد مراکز خرید بسیار را نه تنها در کشور خود، بلکه در دیگر کشورها به خود اختصاص داده است. برای خرید پیله های ابریشم، به دلیل کاربردهای مستقیم با پوست بدن دارند نیاز است از مرکز خرید معتبر که به صورت تخصصی در حال عرضه این محصول می باشد، اقدام کنید.

مراکز خرید پیله ابریشم صادراتی

انواع پیله ابریشم صنعتی کدام است؟

انواع پیله ابریشم صنعتی کدام است؟ چیزی نزدیک به 4500 سال پیش در چین نرمی و لطافت پیله های ابریشم شناخته شد و به مرور وارد صنایع مختلف شد. در ابتدا از پیله ابریشم برای تولید پارچه های ابریشمی در کارخانه های نساجی به کار برده می شد.

اثراتی که این پیله ها به روی دستان کارگران کارخانه نساجی گذاشت، باعث شد استفاده از این محصول فراتر برود، و پای خود را به صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی باز کنید. امروزه در کنار محصولاتی که پیله ابریشم یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده آن می باشد، از خود پیله های ابریشم به منظور محصولات مراقبتی پوست صورت، گردن و بدن استفاده می گردد.

پیله های ابریشم صنعتی به آن دسته از پیله های گفته می شود که بعد از فرایند پرورش کرم های ابریشم و پیله ها، وارد کارخانه های مخصوص می شوند تا آن ها را از حالت خامی خارج کنند. به طور کلی انواع پیله ابریشمی صنعتی در دو گروه زیر خلاصه می گردد:

  • پیله ابریشمی آرایشی

  • پیله ابریشمی مخصوص تولید پارچه

اما در نوع اول پیله به صورت مستقیم به کارخانه نساجی برده می شود، و آن چه که مهم است لطافت این پیله ها می باشد که بعد از ریسندگی تار و پود پارچه نرم و لطیف باشد.

و در نوع دوم خود پیله ابریشم به صورت بسته بندی های مختلف روانه بازار می گردد. پیله ها در این نوع در حجم های مختلف تولید می شوند و براساس نوعشان از رایحه های مختلفی ممکن است برخوردار باشند.

عرضه کننده پیله ابریشم صادراتی

عرضه کننده پیله ابریشم صادراتی کشورمان مناطق وسیعی جهت پرورش لارو یا کرم های ابریشم دارد، به همین دلیل سالانه تولیدات زیادی از پیله های ابریشم از این مناطق روانه بازارهای داخلی و خارجی می گردد. استفاده از این پیله ها در سراسر دنیا شناخته شده و پر کاربردند، به همین دلیل جزو محصولاتی محسوب می شود که مردم بسیاری با آن آشنایی دارند.

به همین دلیل عرضه کننده پیله های ابریشم می تواند محصولات تولیدی خود در حجم زیاد را روانه بازار های کشورهای دیگر کند. برای این منظور نیاز است ابتدا دست به نیاز سنجی بازارهای مختلف زد و بعد از شناخت کشورهای مقصد مناسب صادرات، این محصول را وارد آن بازارها کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *