پیله ابریشم

مراکز تولید پیله ابریشم

لازم به توضیح می‌باشد تولید مرکز پیله ابریشم درکشور عزیز مان ایران ودراستان های مختلفی می باشد. درخت توت برای کشاورزان بسیار مفید می‌باشد. غذای کرم ابریشم برگ درخت توت است.برگ درخت توت برای تغذیه مهترین نیاز باغداران می‌باشد.

که‌ ازاوایل ارديبهشت باسبز شدن برگ درخت توت که دوره پروش چهل تاچهل پنج روزه آغاز میشود. بعد از یک ماه ساخت پیله را شروع می‌کند. مراکز تولید پيله ابریشم دراستان خراسان رضوی و گيلان، خراسان شمالی می‌باشد بیشترین مراکزتولید کننده دراستان گيلان وخراسان رضوی میباشد. متقاضیان که قصد خرید پيله ابریشمی را دارند می‌توانند از مراکز معتبر خریداری کنیم.

مراکز تولید پیله ابریشم

خواص پیله ابریشم برای صورت

خواص پیله ابریشم برای صورت گفته می‌شود پيله ابریشم توسط کرم ابریشم بافته می شود کرم ابریشم توسط پروانه تولید وبه صورت تخمهابسیارریزی بوجود می‌آید آبدهان آنکه‌ شبیهبه به نخ های ظريف است به شاخه برگ متصل میشودو پيله تشکيل می‌شود.بیشتر پيله ها به رنگ سفید یا زرد به شکل بیضی یاگرد می باشد. ابریشم پوست انسان را صاف لطیف می ‌کندخواص پیله ابریشم برای صورت بسیار زیاد است.از پیری جلوگیری می‌کند.

برای از بین بردن لک ها صورت بسیار مفید می باشد به گفته بعضی از متخصصان پیله ابریشم برای بدن ضروری می باشد و به خوبی صورت را آبرسانی می کند۰ و هنگامی که صورت را پیله درمانی می کنید صورت مرطوب و جوان تر می ‌شود. خواص پیله ابریشم برای جوش های و لایه برداری نیز خوب می باشد در نتیجه پوست ما شاداب و جوان ولایه برداری می کند.

ویژگی پیله لطافت بخشیدن به پوست صورت، آبرسانی پوست، برای پاک‌سازی پوست، جوانسازی پوست وروشن کننده می باشد.از نخ ابریشم مرغوب میتوان برای صنایع دستی مثل بافتن قالی ویا تابلو فروش ها استفاده می شود ‌.

ارائه کننده پیله ابریشم

ارائه کننده پیله ابریشم همچنین ارائه پیله ابریشم ماده طبیعی است ظاهراً سفید رنگ است و محصولی بدون عوارض میباشد و و با کیفیت بالا ارائه و تولید زیادی دارد. ابریشم خالص در صنایع مختلفی استفاده می شود. مقدار زیادی از این محصول و کیفیت بالا برای مصرف کنندگان به بازار عرضه می شود.

از ابریشم نخ تولید می کنند و از این نخواه پارچه های زیادی ابریشمی و با قیمت مناسبی تولید می شود ابریشم در محصولات آرایشی و بهداشتی به عنوان لایه بردار طبیعی استفاده می شود

فروشگاههای عرضه پيله به صورت عمده خریداری می کنند این محصول به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با قیمت مناسبی همه مقدار مورد نیاز تهیه می‌شود و متقاضیان این محصول می‌توانند از طریق تماس های تلفنی یا اینترنت جهت خرید اقدام نمایند . در ایران بهترین پیله ابریشم تولید می شود و سودی خوبی نیز دارد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *