پیله ابریشم, پیله ابریشم دور چشم

مراکز تولید پیله ابریشم دور چشم

اولین بار حدودا سه هزار سال پیش چینی ها به خواص کرم های ابریشم پی بردند و به تولید آن پرداختند. پیله ابریشم کاربردهای فراوانی دارد که یکی از آنها در زمینه زیبایی پوست است. پیله ابریشم به علت داشتن پروتئین و اسیدهای آمینه و خاصیت کلاژن سازی باعث کند شدن روند پیری پوست و از بین بردن سلول های مرده و لکه های پوست می شود . از آنجایی که پوست دور چشم نازک و حساس است زودتر دچار چین و چروک می شود شما می توانید با استفاده پیله ابریشم دور چشم، چروک دور چشم را از بین ببرید و تاثیرات شگفت انگیز آن را مشاهده نمایید.

کرم ابریشم حدودا بعد از بیست و هفت روز شروع به تابیدن پیله به دور خود می کند. پیله ها از جنس نخ ابریشم و معمولا به رنگ سفید و گاهی زرد رنگ است. کرم ابریشم بعد از دو هفته تبدیل به پروانه بالغ شده و پیله را شکافته از آن بیرون می آید و به زندگی خود ادامه می دهد.

مراکز تولید پیله ابریشم دور چشم

روش استفاده پیله ابریشم دور چشم

<a href=روش استفاده پیله ابریشم دور چشم” class=”img-responsive aligncenter”>

عواملی همچون محیط، ژنتیک ، عادات روزانه و … و مهمتر از همه بالا رفتن سن باعث ایجاد چین و چروک پوستی می شوند. برای از بین بردن چروک‌های دور چشم به روش سنتی و با استفاده از پیله کرم ابریشم ابتدا باید پیله های ابریشم را درون آب داغ قرار دهیم. پنج دقیقه صبر می کنیم تا نرم شود سپس پیله ها را از آب خارج کرده و داخل انگشتان قرار می دهیم و روی پوست مرطوب دور چشم به آرامی و به صورت دایره ای ماساژ می دهیم. این روش را هر روز به مدت سه هفته تکرار کنید در پایان هفته سوم تغییرات را به وضوح می توان مشاهده نمود. نباید از همان ابتدا انتظار تغییرات روی پوست داشته باشید اگر چه پیله ی کرم ابریشم به دلیل بافتی که دارد حس لطافت و نرمی در پوست ایجاد می کند کم کم در هفته‌ی دوم مصرف پیله ی کرم ابریشم تغییرات به وضوح دیده شد. در پایان هفته سوم از نتایج استفاده از پیله شگفت زده خواهید شد. جالب است بدانید که از پیله‌ی کرم ابریشم می‌توان برای از بین بردن پف چشم و به عنوان ماده جوان کننده‌ی پوست استفاده کرد و باعث جوان ماندن پوست شد.

پخش کننده پیله ابریشم دور چشم

پخش کننده پیله ابریشم دور چشم شرکت پری روی ابریشم گیلان که فعالیت خود را بر پایه ابریشم متمرکز نموده به پخش پیله ابریشم ارگانیک از طریق اینترنتی می پردازد شما مشتریان عزیز می توانید از طریق وب سایت فروشگاه اقدام به خرید نمایید. اگر زیبایی پوستتان برایتان اهمیت دارد کافیست از این محصول استفاده کنید قطعا از تاثیرات آن شگفت زده خواهید شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *