سریسین ابریشم, سریسین ابریشم طبیعی

مراکز تولید سریسین ابریشم طبیعی

این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز تولید سریسین ابریشم طبیعی می باشد. همانطور که از نام و شکل ظاهری آنها پیداست، آنها پیله هایی هستند که کرم های ابریشم تولید می کنند. سریسین، که برای جلوگیری از از دست دادن رطوبت پوست، یک لایه محافظ از پوست ایجاد می کند و بنابراین می تواند سطح آبرسانی ایده آل را حفظ کند.

مراکز تولید سریسین ابریشم طبیعی

مشخصات سریسین ابریشم طبیعی

مشخصات سریسین ابریشم طبیعی استفاده از پیله های ابریشم برای قرن ها یکی از بهترین اسرار نگهداری شده گیشا بوده است، نمادی از زیبایی و تحسین در سراسر جهان به دلیل پوشیدن همیشه پوست کامل به لطف مراقبت های زیبایی و آیین هایی که انجام می دهند.

از جمله مشخصات سریسین ابریشم این است که باعث بهبود استحکام و کشش پوست می شود. علاوه بر این، این ماده ترکیبی از اسیدهای آمینه است که بسیار شبیه به ترکیباتی است که در پوست خود داریم.

به این ترتیب اکسیژن فعال برای مقابله با چین و چروک ها فراهم می کند، لکه های تیره پوست را پنهان می کند، صورت را تمیز می کند، ظاهر آکنه را بهبود می بخشد، ناخالصی ها و روغن اضافی را از بین می برد. و البته، اکنون ما نمی فهمیم که چگونه قبلاً از این استفاده نکرده ایم.

با خاصیت مرطوب کنندگی و با بیش از بیست اسید آمینه، آنتی اکسیدان های طبیعی. این پروتئین در آب گرم حل می شود و مراقبت از پوست را ترمیم می کند. منافذ خالص شده و دانه پوست با گذشت زمان تصفیه می شود.

ارائه کننده سریسین ابریشم طبیعی

ارائه کننده سریسین ابریشم طبیعی ارائه سریسین ابریشم طبیعی توسط مجموعه ما با بهترین کیفیت انجام می شود. استفاده از این دو پروتئین در حالت خالص خود، مستقیماً روی پوست، به ما امکان می دهد از یکی از مجلل ترین مراقبت های صورت که طبیعت به ما ارائه می دهد، بهره مند شویم.

استفاده منظم از پیله های ابریشم به عنوان یک لایه بردار ملایم به فعال شدن متابولیسم پوست کمک می کند، آن را تغذیه کرده و راحت، انعطاف پذیر و براق می کند.
پروتئینی که فیبر ابریشم را تشکیل می دهد، در حالی که روی پوست لطیف است، خاصیت لایه برداری دارد. ساختار خشن آن کمی ساینده است، بنابراین باعث پاکسازی عمیق، جذب ناخالصی ها و از بین بردن پوست مرده می شود.

سریسین ابریشم از فیبرهای درجه یک با منشا حیوانی است که توسط کرم های ابریشم تولید می شود. رشته ابریشم یک نخ پیوسته با مقاومت زیاد، به طول 500 تا 1500 متر است. در ابریشم بافته شده، ساختار مثلثی الیاف به عنوان منشوری عمل می کند که نور را شکسته و درخشش طبیعی و گرانبهای خود را به پارچه های ابریشم می بخشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *