پیله ابریشم

لیست قیمت پیله کرم ابریشم

خوشبختانه می توان گفت که این روز ها افراد از مواد آلی برای حل مشکلات پوستی استفاده می کنند که یکی از آن ها که بسیار کار بردی و مفید می باشد، پیله کرم ابریشم است. برای اطلاعات بیشتر از خواص و روش های استفاده از پیله کرم ابریشم ما را دنبال کنید.

لیست قیمت پیله کرم ابریشم

طرز استفاده پیله کرم ابریشم

طرز استفاده پیله کرم ابریشم از پیله کرم ابریشم در قدیم فقط برای درست کردن نخ و پارچه استفاده می کردند، پس از مدتی، آن ها متوجه نرمی و جوانی پوست دست کارگرانی شدند که برای تولید نخ ابریشم با پیله های ابریشم سر و کار داشتند.
بنابراین آن ها به دنبال راهی برای استفاده از پیله کرم ابریشم برای زیبایی پوست خود بودند، امروزه خواص و روش های استفاده از پیله کرم ابریشم برای زیبایی و درمان برخی بیماری های پوستی و استفاده از آن در صنایع آرایشی و بهداشتی برای همه غیرقابل انکار است.

طرز استفاده پیله کرم ابریشم برای زیبایی پوست.

پیله ابریشم را درون آب داغ قرار دهید و سه تا چهار دقیقه صبر کنید تا نرم شود، پیله ها را از آب خارج کرده و انگشت خود را به به قسمت بریده شده فروکنید و به آرامی به شکل دایره وار پوست خود را ماساژ دهید.
توجه داشته باشید که دوره استفاده از پیله کرم ابریشم سه هفته است، در پایان سه هفته، می توانید تغییرات روی پوست خود را به وضوح مشاهده کنید.
پیله کرم ابریشم از دو پروتئین طبیعی به نام های فیبروئین و سریسین تشکیل شده است که این دو پروتئین حاوی 15 نوع اسید آمینه فعال هستند که در صنایع آرایشی و بهداشتی بسیار مورد توجه قرار می گیرند.
که در بسیاری از ماسک ها استفاده می شود که البته چندان قابل اعتماد نیست و درصد استفاده از ابریشم در این نوع ماسک ها بسیار کم است، ما به شما توصیه می کنیم حتما از پیله به صورت ارگانیک استفاده کنند.

بازار خرید پیله کرم ابریشم

بازار <a href=خرید پیله کرم ابریشم” class=”img-responsive aligncenter”> امروزه صحبت های بیشتری از خواص پیله کرم ابریشم برای سلامتی و زیبایی پوست می شود، اما خرید پیله کرم ابریشم خشک شده برای مصرف کننده ها همیشه با دو مشکل اساسی داشته است.
یکی قیمت آن که معمولا پیله های اصل گران هستند و دیگری کیفیت آن که هر کسی نمی تواند پیله های کرم ابریشمی اصل را تشخیص دهد، باید با متخصص یا کارشناس آن مشورت کنید.
بنابراین هنگام خرید باید خیلی توجه داشته باشیم، ولی این روز ها با وجود سایت های فروش اینترنتی انواع کالا و همچنین سایت های فروش پیله کرم ابریشم شما می توانید در این سایت ها بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن سفارش دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *