پیله ابریشم

قیمت پیله ابریشم لایه بردار قوی

پیله ابریشم لایه بردار قوی پوست به شمار میرود و سالهای زیادی است که همه از ان به عنوان یک لایه بردار قوی و ارگانیک برای پوست استفاده میکنند . و تاثیر فوق العاده این پیله ها بر روی پوست باعث شده که طرفداران زیادی را به سمت این پیله ها جذب کند .

پیله کرم ابریشم دارای مواد مغذی فراوانی ست که باعث لطافت ، نرمی و صافی و زیبایی پوست شما می گردد.

انواع مختلفی از پیله های ابریشم وجود دارد که بیشتر آنها به رنگ سفید یا زرد ملایم و به شکل بیضی یا گرد هستند.

قیمت پیله ابریشم لایه بردار قوی

فواید پیله ابریشم برای پوست

فواید پیله ابریشم برای پوست از پیله کرم ابریشم برای تولید انواع ماسک های صورت استفاده میشود . پیله کرم ابریشم خواص زیادی برای پوست دارد رطبت رسان پوست هستند و سطح خشکی پوست را نرمال نگه میدارند با خاصیت لایه برداری قوی خود هم باعث سفید شدن پوست میشوند و هم پاکسازی کامل پوست را انجام میدهند . جای جوش زخم ها و اسکار های قدیمی را به مرور از بین میبرند و یک راه حل مناسب برای کسایی که پوست های چرب و مساعد جوش دارند به شمار میرود .

به خاطر مواد معدنی و یتامین های داخل پیله به از بین رفتن پف زیر چشم نیز کمک شایانی میکند .

پیله کرم ابریشم همچنین نیز با اثر جوانسازی پوست به مرور باعث رفع چین و چروک های پوست میشود و در دراز مدت باعث سفت شدن پوست نیز میشود .

از دیگر فواید پیله ابریشم نیز میتوان به از بین بردن جوش های سرسیاه بینی و قسمت های دیگر پوست اشاره کرد .

ویتامین آ موجود در ساختار پیله کرم های ابریشم سلول های مرده سطح پوست را از بین می برند و این همان خاصیت پاکسازی پوست توسط کرم های ابریشم است و باعث تکثیر سلول ها و همچنین بازسازی آن ها می شود.

یکی دیگر از مشکلاتی که امروزه اغلب مردم به خصوص خانمها با ان درگیرند منافذ باز پوست صورتشون به شمار میرود که نمای بدی به پوست میدهد و به مرور باعث لک صورت میشود . یکی دیگر از خواص بی شمار پیله کرم ابریشم بستن منافذ باز پوست است در حقیقت این پیله ها قابض پوست است و باعث جمع شدن پوست و در نتیجه کوچک شدن منافذ باز صورت می شود.

عرضه کننده پیله ابریشم لایه بردار قوی

عرضه کننده پیله ابریشم لایه بردار قوی شرکت پری روی ابریشم گیلان عرضه کننده پیله ابریشم درجه یک و ارگانیک با بسته بندی های ویژه و عالی با تعداد و وزن های متفاوت باب سلیقه و نیاز مشتری فراهم گردیده است .

بی شک اگر به دنبال یک خرید انلاین مطمئن برای خرید پیله ابریشم هستید مجموعه پری روی ابریشم گیلان همان مجموعه ایست که میتواند برای تمام نیاز های مشتریان پاسخگو باشد و تجربه یک خرید مطمئن و عالی را برایشان به ارمغان بیاورد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *