پیله ابریشم, پیله ابریشم صنعتی

قیمت پیله ابریشم صنعتی در بازار

 کرم ابریشم به دلیل اینکه از آن ابریشم تهیه می شود اهمیت زیادی دارد. کشور ایران از قدیمی ترین کشورهای تولید پیله ابریشم بوده است. بازار خرید و فروش پیله ابریشم در چند سال گذشته به دلیل به صرفه نبودن و کاهش قیمت کمرنگ بوده است اما امروزه تولید آن به عنوان یک صنعت منحصربه فرد در سطح کشور مطرح است.

قیمت پیله ابریشم صنعتی با توجه به نوع پخته یا خام آن در بازار متفاوت است. بیشترین خریداران پیله ابریشم شرکت های خصوصی هستند که با قیمت بیشتری آن را از نوغان داران خریداری می کنند که این امر می تواند به عنوان یک مزیت برای نوغان داران در نظر گرفته شود. 

قیمت پیله ابریشم صنعتی در بازار

مزایای استفاده از پیله ابریشم صنعتی

مزایای استفاده از پیله ابریشم صنعتی

امروزه از پیله ابریشم در صنایع زیادی استفاده می شود. اصلی ترین مزایای پیله ابریشم استفاده در صنعت نساجی است که به عنوان محکم ترین و پردوام ترین نخ در جهان شناخته شده است. 

پیله ابریشم در صنایع نظامی نیز کاربرد دارد. جلیقه های ضد گلوله ابریشمی از لباس های تهیه شده از ابریشم می باشد. همچنین در صنایع پزشکی برای ساختن فیلترهای هوا از ابریشم استفاده می کنند. 

این ماده دارای ۹۸ درصد پروتئین است و خاصیت درمانی در صنعت آرایشی و بهداشتی دارد. این محصول گرانبها به دلیل داشتن مزایایی مانند رطوبت رسانی پوست، لایه برداری، سفت کنندگی پوست، رفع چین و چروک و بسیاری از موارد دیگر طرفداران زیادی دارد. 

از دیگر مزایای پیله ابریشم مقاوم سازی است. به گونه ای که آن را به صورت پودر در آورده و برای استحکام و مقاومت مصالح و مجسمه ها استفاده می کنند. 

فروش پیله ابریشم صنعتی با قیمت مناسب

فروش پیله ابریشم صنعتی با قیمت مناسب

خرید و فروش پیله ابریشم صنعتی به دلیل کاربرد فراوانی که دارد به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات بسیار پر رونق است. این محصول واردات و صادرات موفقی در بازارهای داخلی و خارجی دارد. 

پیله ابریشم صنعتی بیشتر به صورت عمده به فروش می رود و کارخانه های زیادی در سطح کشور آن را با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند. 

کشورهای زیادی تولید کننده این ماده در کیفیت بالا هستند و سالانه مقدار زیادی از ابریشم تولید شده ی خود را متناسب با نرخ بازار به فروش می رسانند. قیمت پیله ابریشم صنعتی به عنوان یک هنر در تولید فرش های دستباف و تابلو فرش ها یکی از صنعت سودآور محسوب می شود. 

فروشگاه های آنلاین به دلیل داشتن فروش مستقیم و بدون واسطه و همچنین با صرفه جویی در وقت مشتری می توانند پیله ابریشم را با قیمت پایین تر و به صرفه تری به فروش برسانند. 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *