پیله ابریشم

قیمت پیله ابریشم آرایشی در بازار تهران

کرم ابریشم به وسیله مایع ترشح شده از غده های  دهان در اطراف خود پیله می ریسد که از تارهای ابریشمی بسیار نازک تشکیل میشود. پیله ابریشم دارای دو پروتئین طبیعی فیبروئین و سریسین می باشد،این دو پروتئین 15 تا آمینو اسید فعال دارند.که امروزه پیله ابریشم با این خواص در صنعت آرایشی بهداشتی و صنعت پزشکی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

از پیله ابریشم با فرآیندی ملایم و کنترل شده پیله ابریشم آرایشی تولید میکنند که در زیبایی و درمان برخی از بیماری های پوستی نقش به سزایی دارد. قیمت پیله ابریشم آرایشی در بازار تهران به دلیل تفاوت در نوع بسته بندی، برند،وزن محصول متفاوت است. 

قیمت پیله ابریشم آرایشی در بازار تهران

کاربرد پیله ابریشم برای پوست و زیبایی

کاربرد پیله ابریشم برای پوست و زیبایی پیله ابریشم خواص و کاربردهای متعددی برای پوست و زیبایی انسان دارد.پیله ابریشم را میتوان به انواع مختلفی از جمله: کرم،ماسک و ارگانیک تهیه و استفاده نمود. موارد کاربرد پیله ابریشم برای پوست و زیبایی:کلاژن سازی و جوان کننده پوست، سفید کننده و روشن کننده پوست، لایه برداری قوی، درمان جای زخم و آکنه و پر کردن گودی جای جوش، از بین برنده لک وکک و مک پوست، از بین بردن پف زیر چشم، درمان چین و چروک، آبرسان قوی و مرطوب کننده که باعث طراوت و شادابی پوست می شود.

ساده ترین راه حل برای برداشتن جوش های سر سیاه صورت استفاده از پیله ابریشم است.پیله ابریشم حدود  2500 سال است که در طب سنتی چین به عنوان یکی از بهترین محصول و ساده ترین روش برای مراقبت از پوست شناخته شده است و زنان چینی و ژاپنی پیله ابریشم را به صورت طبیعی و ارگانیک برای زیبایی پوست استفاده میکنند. پیله ابریشم دارای پروتئین و آمینو اسید هاد فراوانی است که هر کدام از آنها برای پوست مفید میباشد و استفاده مداوم از این ماده خالص و طبیعی برای پوست ضرری ندارد.

خرید عمده پیله ابریشم آرایشی با قیمت مناسب

<a href=خرید عمده پیله ابریشم آرایشی با قیمت مناسب ” class=”img-responsive aligncenter”>پیله ابریشم دارای تولید بالایی در کشورها دارد که کشور ایران در رده هشتم تولید کنندگان به صورت طبیعی، قرار دارد. این محصول به صورت عمده و جزئی خرید و فروش میشود که قیمت خرید و فروش عمده پایین تر و مناسب تر از میزان قیمت خرید و فروش جزئی در بازار بوده.

پیله ابریشم آرایشی با روش های گوناگونی ذر مراکز مختلف مورد خرید و فروش قرار میگیرند از جمله روش ها عبارتند از: خرید و فروش به صورت کیلویی، عمده و جزئی، آنلاین، و حضوری.خرید عمده پیله ابریشم آرایشی با قیمت مناسب را میتوان به صورت آنلاین و حضوری تهیه کرد،ساده ترین و به صرفه ترین راه خرید پیله ابریشم به صورت آنلاین میباشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *