سریسین ابریشم

قیمت سریسین ابریشم مرغوب

نخ های جنس ابریشم دارای ویژگی هایی اعم از سبک، محکم، منعطف و تجزیه پذیر می باشد و در صنایع مختلف کاربردی است. قیمت سریسین ابریشم مرغوب را باید از طریق سایت های معتبر فروش بررسی کرد.

ابریشم از پروتئین اشباع شده است که به وسیله کرم های ابریشم تولید می شوند. توزیع کنندگان پروتئین سریسین ابریشم این محصول درمانی که ساختار نرم و سفیدی دارد را به تمامی مراکز درمانی و بهداشتی و داروخانه ها پخش می کنند.

قیمت سریسین ابریشم مرغوب

خاصیت سریسین ابریشم مرغوب چیست؟

خاصیت سریسین ابریشم مرغوب چیست؟ خاصیت سریسین ابریشم مرغوب بسیار بالا است زیرا سرشار از پروتئین است و همین مزیت عالی این ماده سبب شده برای پوست گزینه ای عالی باشد و کلاژن سازی کند و پوست بدن و صورت را سفت و جوان کند.

سریسین یکی از تولیدات پیله کرم ابریشم است. مغذی بودن این محصول سبب تغذیه پوست و لایه برداری و رطوبت رسانی آن را برعهده دارد. پس این محصول یک اسکراب عالی و موثر برای پوست است.

این محصول و 18 نوع آمینه اسید در خود جای داده است. مراحل تولید آن به این گونه است که ابتدا بعد از تخم گذاری پروانه تخم ها بر روی برگ گذاشته تا بعد از گذشت چند روز به لارو تبدیل شوند این لارو ها شروع به رشد نموده و سپس از برگ های درخت تغذیه می کنند.

در مرحله بعد لارو ها به کرم ابریشم تبدیل شده و شروع به تولید نخ ابریشم نموده و با آن پیله برای خود می سازند تا بتوانند مراحل تکامل و تبدیل شدن به پروانه را طی نمایند این مرحه دوم تولید این محصول است.

در مرله سوم برای به دست آوردن سریسین ابریشم قبل از تبدیل کرم ابریشم به پروانه و خارج شدن از پیله آن را باید در آب جوش ریخته و با مردن کرم های ابریشم این محصول به دست می آید. سریسین در برابر اشعه های ماورا بنفش بسیار مقاوم است و بسیار با محیط زیست سازگار است.

در دارو سازی از سریسین ابریشمی برای تولید کرم و لوسیون هایی که کار لایه برداری و سفید کنندگی و نرم کنندگی و پاکسازی را برعهده دارند استفاده می شود که مهمترین کاربری را در صنعت بهداشتی و آرایشی دارد.

این محصول پروتئینی ضد چین و چروک است و کمک شایانی به جوان سازی و رفع مشکلات پوستی می کند. سریسین خاصیت آنتی اکسیدانی و انعقاد خون دارد و ضد باکتری و ضد تومور می باشد.

خرید سریسین ابریشم مرغوب

خرید سریسین ابریشم مرغوب برای استعلام و بررسی قیمت پروتئین سریسین ابریشم بهتر است یا از طریق مراکز فروش معتبر به صورت حضوری اقدام کرد و یا از طریق سایت های فروش اینترنتی سریسین بررسی های لازم را انجام داد.

عرضه پروتئین ابریشم به سراسر کشور در بسته بندی هایی در حجم های متنوع صورت می گیرد. برای خرید سریسین ابریشم باید به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید. بسته های 60 عددی این محصول 60 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *