پیله ابریشم

فروش پیله ابریشم لایه بردار قوی

فروش پیله ابریشم لایه بردار قوی توسط عرضه کننده این محصول در بازار انجام می شود و این محصول برای کسانی که در زمینه فروش انواع محصولات آرایشی فعالیت دارند یا صادرات این گونه محصولات را انجام می دهند می تواند گزینه کسب و کار خوبی باشد.

خریداران این محصول از جمله آرایشگاه های زنانه می توانند این محصول را به صورت مستقیم و بی واسطه با قیمت ارزان تهیه کنند و از کاربرد آنها برای رضایت خاطر مشتریان خود استفاده نمایند.

فروش پیله ابریشم لایه بردار قوی

نحوه استفاده از پیله ابریشم لایه بردار قوی

نحوه استفاده از پیله ابریشم لایه بردار قوی

استفاده از پیله ابریشم برای لایه برداری از پوست بسیار راحت است و نیاز به هیچ مهارت یا وسیله خاصی ندارد و همه می توانند با تهیه پیله ابریشم این کار را انجام دهند.

پیله های ابریشم به صورت کاملا خشک در بازار عرضه می شود بنابراین ابتدا باید مقداری آنها را مرطوب نمود تا بتوان به راحتی و بدون ناراحت شدن پوست لایه برداری را با آن انجام داد.

برای این کار کافی است که پیله ها را در آب ولرم قرار دهیم تا مقداری رطوبت به خود جذب کنند سپس آنها را از آب خارج می کنیم و انگشتان اشاره دو دست قرار می دهیم و قسمت های مختلف صورت را به مدت چند دقیق با آنها ماساژ می دهیم.

استفاده از این روش برای لایه برداری پوست بسیار مناسب است و طی چند دقیق می توان همه پوست را لایه برداری نمود.

پس از پایان ماساژ باید از یک ماده آبرسان به سلول های پوستی استفاده کرد تا خشک نشده و پوسته پوسته نشوند زیرا پس از لایه برداری این سلول های جوان و حساس به شدت به نور خورشید یا هوای خشک حساس هستند.

می توان از گلاب به صورت اسپری در صورت با چشمان بسته استفاده کرد و به این ترتیب به سلول های پوستی آبرسانی نمود تا خشک نشوند. گلاب ماده ای کاملا طبیعی است و می تواند به عنوان آبرسان سلول های پوستی عمل کند.

قیمت پیله ابریشم لایه بردار قوی

قیمت پیله ابریشم لایه بردار قوی قیمت پیله ابریشم لایه بردار قوی که توسط فروشنده این محصول به بازار عرضه می ‌شود برای خریداران عمده آن بسیار مناسب خواهد بود و برای این که خریداران مجبور به پرداخت هزینه اضافه به واسطه ها نشوند می ‌توانند از طریق همین وب سایت ثبت سفارش خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهند.

همچنین می ‌توانند با شماره هایی که در این وب سایت آورده شده است تماس بگیرند و بدون پرداخت هیچ هزینه اضافه و اتلاف وقت یا مراجعه به مرکز فروش این محصول سفارش خود را اعلام نمایند تا در بسته بندی های مناسب و اسرع وقت به آدرس آنها ارسال شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *