پیله ابریشم

فروش پیله ابریشم خالص در ایران

امروزه دانشمندان درباره کاربرد های پیله ابریشم به نتایج جالبی دست یافتند و متوجه شدند که علاوه بر استفاده از آن در ساختار وسایل مختلف، می توان از این ماده ارزشمند در راستای درمانی و سلامت انسان هم استفاده نمود. بنابراین امروزه خرید و فروش پیله ابریشم خالص در ایران رونق زیادی پیدا نموده است و افراد زیادی روی به استفاده از پیله ابریشم در صنایع مختلف نمودند.

فروش پیله ابریشم خالص در ایران

مزایای استفاده از پیله ابریشم خالص

مزایای استفاده از پیله ابریشم خالص

در حقیقت ارزش کرم ابریشم به پیله ای بوده که در اطراف خود تنیده و معروف به پیله کرم ابریشم می باشد و این ماده با ارزش چنان چه خالص باشد، از فواید بیشماری برخوردار خواهد بود.

با توجه به این که پیله کرم ابریشم دارای دو پروتئین طبیعی به نام های فیبروئین و سریسین می باشد، بنابراین در صنایع آرایشی بهداشتی و صنایع پزشکی بسیار پرکاربرد خواهد بود، زیرا درون این دو پروتئین طبیعی، ۱۵ نوع آمینو اسید فعال، موجود می باشد و در واقع سریسین موجو در پیله کرم ابریشم گرایش شدیدی به کراتین پوست و مو از خود نشان می دهد که این امر منجر شده تا توان نگه داری مو و پوست در برابر رطوبت بالا برود و همواره پوست و مویی شاداب داشته باشیم.

 پیله کرم ابریشم یک کلاژن ساز فوق العاده می باشد و استفاده از آن کمک به درمان زخم های آکنه کرده و هم چنین برای سفید و روشن شدن پوست، سفت شدن و لیفتینگ پوست، رفع چین و چروک، لایه برداری، آبرسانی بسیار قوی و رفع پف زیر چشم مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر موارد گفته شده دانشمندان پی بردند که با استفاده از پروتئین موجود در پیله کرم ابریشم، می توانند نمونه های خون را در مدت زمان طولانی تر و در دماهای بالاتری نگه داری نمایند.

حتی از ابریشم طبیعی حاصل از پیله ابریشم می توان به منظور پایداری استخوان ها هم استفاده نمود و در این راستا پزشکان به جای استفاده از فلز تیتانیوم در زمان جراحی شکستگی استخوان از ابریشم خالص استفاده می نمایند و به کمک این ماده موثر استخوان ها را به یکدیگر متصل خواهند کرد و در صورت استفاده از ابریشم، دیگر نیاز به عمل جراحی مجدد نبوده و بعد از گذشت یک سال در بدن تجزیه خواهد شد.

فروش پیله ابریشم خالص به صورت تضمین شده

فروش پیله ابریشم خالص به صورت تضمین شده

پیله ابریشم خالص از جمله مواد پرکاربردی بوده که نمونه های طبیعی و خالص آن از ارزش بالایی برخوردار می باشد و زمانی که شما قصد خرید پیله ابریشم را دارید، نیاز است که به دو مورد کیفیت و قیمت پیله ابریشم توجه ویژه داشته باشید. از این رو لازم است تا محصول مورد نظر خود را به صورت تضمین شده خریداری نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *