پیله ابریشم

فروش پیله ابریشم خالص با بهترین کیفیت و قیمت

پیله کرم ابریشم ماده، بیشتر اوقات بر روی درخت توت قرار می گیرد. اوایل فصل تابستان شروع به تخم گذاری می نماید. پس از گذشت مدت 10 روز از تخم گذاری، این تخمها شروع به شکستن می کنند و از داخل آنها لاروهای کرم ابریشم خارج می شوند. این لارو ها نیز از برگ درخت توت تغذیه و شروع به تنیدن پیله به دور خود می نمایند.

این پیله ها با ترشح ماده ای از دهان لاروها تنیده می شوند. با گذشت 25 روز پیله به اندازه مورد نظر می رسد. این اندازه بسیار مهم می باشد زیرا نباید به پروانه تبدیل شوند و بتوان از آنها نخ ابریشم مرغوب به دست آورد. برای این منظور باید از افراد متخصص استفاده کنیم.

مراکز زیادی برای پرورش کرم ابریشم ایجاد شده اند و بیشتر مواقع همین کارگاه ها به صورت مستقیم اقدام به فروش پیله ابریشم خالص نیز می کنند. بعضی از مراکز فروش نیز اقدام به فروش پیله ابریشم خالص با بهترین کیفیت و قیمت می نمایند.  

فروش پیله ابریشم خالص با بهترین کیفیت و قیمت

مواد معدنی موجود در پیله ابریشم

مواد معدنی موجود در پیله ابریشم  مواد معدنی پیله ابریشم کاربردها و استفاده های زیادی دارد.  ویتامین های A و E به وفور در پیله ابریشم یافت می شود که این ویتامینها مورد نیاز بدن می باشد. از ویتامین آ برای باز سازی سلول های پوست، رشد و باز سازی پوست استفاده می شود. علاوه بر آن ویتامین A نوعی آنتی اکسیدان هم می باشد. این ویتامین تاثیر زیادی بر روی رنگ پوست دارد و تخریب پوست صورت را کم می کند. در داروهای درمانی آکنه و جوش کاربرد داشته و انعطاف پذیری پوست را نیز زیاد می کند.

ویتامین ای موجود در پیله ابریشم نیز آنتی اکسیدان قوی بوده و بافتهای سالم پوست را بهبود می بخشد. این ویتامین، پوست را روشن و مرطوب نگه می دارد و برای درمان سوختگی، التیاب، سوزش و بریدگی پوست نیز کاربرد فراوانی دارد. همچنین پروتئین های کلاژن و صمغ ابریشم سرشار از سرسیناست که باعث جوان سازی، سفتی و استحکام پوست می شود. سرسین به صورت یک لایه نازک و با دوام از پوست در برابر شرایط نامساعد محیطی از جمله دی هیدراتاسیون محافظت می نماید و نتیجه آن نرمی، لطافت، شادابی و درخشندگی پوست است.

همچنین بر اساس نتایج آزمایشگاهی به دست آمده، پیله ابریشم و سرسین به دلیل ارگانیک بودن خاصیت ضد آلرژیک دارد و هیچگونه عوارض جانبی نیز ندارد. همچنین پیله ابریشم خاصیت لایه برداری پوست را نیز دارد.     

آخرین قیمت پیله ابریشم خالص در بازار تهران

آخرین قیمت پیله ابریشم خالص در بازار تهران قیمت پیله ابریشم بستگی به کیفیت و مقدار تولید شده در هر سال دارد.در بازار تهران که به عنوان مرکز تجاری فعالیت های اقتصادی کشور می باشد،  خرید و فروش پیله ابریشم خالص انجام می شود. شاید به نوعی بتوان گفت که بیشتر نوغانداران کشور محصولات خود را به بازار تهران ارسال می کنند.قیمت خرید توافقی هر کیلوگرم پیله ابریشم همه ساله از سوی جهاد کشاورزی تعیین و اعلام می گردد. قیمت های بازار نیز بر اساس همین قیمت ابلاغی و با درصدی بالاتر و یا پایین تر می باشد.   

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *