پیله ابریشم, پیله ابریشم آرایش, خالص

فروش عمده پیله ابریشم خالص آرایشی

پیله کرم ابریشم یا کرم توت به بافته های بیضی شکلی اطلاق می‌شود که کرم ابریشم به دور خود تنیده و انتظار پروانه شدن می‌گذراد، این پیله ها در گذشته برای امر نخ ریسی استفاده می‌شد اما در سال‌های اخیر کاشف به عمل آمده است که زنان چینی برای. حفظ زیبایی و شادابی پوست خود در دوران باستان ازین پیله ها استفاده می‌کردند، خرید پیله ابریشم عمده برای مصارف آرایشی و زیبایی و حتی شخصی انجام شده می‌شود، برای داشتن اطلاعات مختصر اما مفید در خصوص این پیله ها مطلب زیر را مطالعه فرمایید.

فروش عمده پیله ابریشم خالص آرایشی

معرفی انواع پیله ابریشم ویژه پوست

معرفی انواع پیله ابریشم ویژه پوست پیله های ابریشم این اجسام بیضی شکل لطیف که عموما کمتر از پنج سانتی متر طول دارند یک کلاژن ساز طبیعی برای پوست هستند. این پیله ها اکثرا در رنگ های سفید و کرم رنگ مشاهد شده و بسیار کوچک هستند، کلاژن یک نوع پروتئین است که باعث کشیدگی پوست شده و از شل شدن پوست صورت جلوگیری می‌کند. پیله ابریشم حاوی مقداری زیادی اسیدامینه و کلاژن است که برای پوست های آسیب دیده مانند آب روی آتش است.

به منظور استفاده از پیله ابریشم ابتدا باید پیله هارا کم‌تر از 5 دقیقه در آب گرم خیسانده سپس از قسمت دهانه پیله که سوراخ است انگشت خود را وارد کرده و آنرا روی پوست بکشید. البته توجه کنید این کارا را به آرامی و در جهت درست انجام دهید سعی کنید در قسمت گونه ها به صورت دورانی آهسته و در پیشانی و چانه به صورت خطوط صاف دو طرف صورت بکشید ، پوست صورت بسیار حساس است و رفتار نامناسب با آن می تواند آسیب های جدی به پوست وارد کند.

پیله ابریشم یک پاک کننده طبیعی پوست بوده و شما میتوانید با استفاده مداوم از پیله ابریشم اثرات خوب آن‌ را روی صورت خود مشاهده کنید، پیله ابریشم مانند یک اسکراب لایه بردار عمل کرده و سلول های مرده را از سطح پوست پاکسازی می‌کند علاوه بر آن در کاهش اثر به مانده از لکه های پوستی، جای جوش و آکنه نیز قدمی مثبت برداشته و پوستی شفاف و روشن به شما هدیه خواهد داد. پس از استفاده از پیله ابریشم صورت خود را با آب گرم شست شو دهید تا آلودگی های سطح پوست با آب شسته و از روی صورت پاک شوند.

خرید پیله ابریشم به قیمت عمده

خرید پیله ابریشم به قیمت عمده برای خرید عمده پیله ابریشم آرایشی و استفاده از آن به قیمت مناسب تر و کیفیت بهتر با نمایندگی های معتبر فروش این کالا در سراسر کشور تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره پوستی و انتخاب محصول مورد نظر در جهت خرید این پیله های سرشار از فایده برای پوست صورت خود اقدام کنید، فراموش نکنید زیبایی حق طبیعی شماست و برای این امر شما نیز باید تلاش کنید با خرید پیله کرم برای پوست خود این زیبایی را به صورتتان هدیه دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *